Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 20569911 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2021-01-18
Przedmiot ogłoszenia:Zakup oprzyrządowania pomiarowego
Organizator:Mechatronika Rafał Matejuk
Adres: Jodłowa 5, 46-022 Luboszyce
Województwo / powiat: opolskie, pow. opolski
Państwo: Polska
NIP:PL7542935274
Telefon / fax:605 548 910
E-mail:
Strona www:https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/27470
Opis:ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3/RPOP.01.01.00-16-0005/18 dotyczące zakupu oprzyrządowania pomiarowego.

Część 1
Oprzyrządowanie pomiarowe

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zakup oprzyrządowania pomiarowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Zapytaniu Ofertowym pkt IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, znajdującym się w załącznikach.
Jakiekolwiek sformułowania użyte do opisu Przedmiotu Zamówienia mogące wskazywać na konkretnego producenta/dostawcę użyte zostały tylko i wyłączne w celu określenia minimalnych wymagań technicznych jakich wobec Przedmiotu Zamówienia oczekuje Zamawiający.
Ilekroć w treści Zapytania Ofertowego Zamawiający wskazuje na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktów tylekroć, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych, które będą tożsame lub nie gorsze pod względem parametrów technicznych i funkcjonalności od wymienionego przez Zamawiającego z nazwy asortymentu.
W celu potwierdzenia, że oferowany równoważny przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą parafowanej lub podpisanej przez Wykonawcę specyfikacji technicznej dla oferowanych produktów równoważnych.
Miejsce i termin składania ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert
2021-01-26
Termin składania:2021-01-26
Miejsce i termin realizacji:Planowany termin podpisania umowy
2021-01

Miejsca realizacji
cała Polska
Kraj
Polska
Województwo
Powiat
Gmina
Miejscowość
Wymagania:Powstaje w kontekście projektu
RPOP.01.01.00-16-0005/18 - Badania nad wysokowydajnym modułowym systemem ładowania akumulatorów w firmie Mechatronika Rafał Matejuk
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie udziela wykonawcy wybranemu zgodnie z zasadą konkurencyjności zamówień na dodatkowe dostawy, polegających na częściowej wymianie dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększeniu bieżących dostaw lub rozbudowie istniejących instalacji, a zmiana wykonawcy prowadziłaby do nabycia materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji. Czas trwania umowy w sprawie zamówienia na dostawy dodatkowe nie może przekraczać 3 lat.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie:
a) Zmiany terminów realizacji umowy wynikać mogą jedynie, ze zmiany zapisów umowy o dofinansowanie realizacji projektu ,,Badania nad wysokowydajnym modułowym systemem ładowania akumulatorów w firmie Mechatronika Rafał Matejuk" jaką Zamawiający podpisze z podmiotem udzielającym współfinansowania, pod warunkiem, że umowa ta zostanie zmieniona po dniu udzielenia niniejszego zamówienia.
b) Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna w sytuacji, gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego i nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy, a ponadto jej dokonanie wskazane jest w szczególności, gdy:
- nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
- wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony,
- zmiany wartości umowy tj. zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez wykonawcę przedmiotu zamówienia,
- przyczyn niezawinionych przez żadną ze stron, wykonanie umowy w terminie w niej przewidzianym nie jest możliwe,
c) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
i. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
ii. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
2. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i zgody obu stron.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Oferent ubiegający się o realizację zamówienia zobligowany jest dopełnić obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.
2. O realizację zamówienia może ubiegać się każdy podmiot, którego przedmiot prowadzonej działalności (PKD oferty) oferenta, jest zgodny z przedmiotem zapytania ofertowego, co będzie weryfikowane na podstawie oświadczenia oferenta zawartego we wzorze formularza ofertowego (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego) oraz ogólnodostępnych informacji m.in. zapisy stron internetowych oraz dokumentów rejestrowych.
3. W przypadku stwierdzonej wątpliwości co do potencjału oferenta zgodnie z zapisami pkt 2, zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania na etapie oceny ofert, dodatkowych dokumentów potwierdzających potencjał np. referencje, protokoły odbioru prac lub usługi.
4. Podmiot ubiegający się o realizację zamówienia nie może być powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru dostawcy a dostawcą, polegające w szczególności na:
a) Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) Posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony prze IZ PO,
c) Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stopniu pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
5. W przypadku powiązania o którym mowa w pkt. 4 oferent zostanie wykluczony z postępowania.
6. Wszystkie dodatkowe koszty związane ze złożeniem oferty leżą po stronie Oferenta.
7. Oferenci uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od postępowania ofertowego.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Załącznik nr 2: Formularz oferty.
Załącznik nr 3: Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych.
Uwagi:Data opublikowania ogłoszenia
2021-01-18
Data ostatniej zmiany
2021-01-18

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Opis kryteriów oceny zawarto w Zapytaniu Ofertowym, pkt V. OPIS KRYTERIÓW OCENY ORAZ PROCEDURY OCENY OFERT, znajdującym się w załacznikach.
Kontakt:Osoby do kontaktu
Rafał Matejuk
tel.: 605 548 910
e-mail: matejukrafal@gmail.com
Kod CPV:31000000-6, 38500000-0, 38900000-4
Numer dokumentu:2021-12828-27470, 3/RPOP.01.01.00-16-0005/18
Źródło: Internet i własne
Załączniki: