Kategoria ogłoszenia: | przetarg - Polska |
---|---|
Data dodania oferty: | 2017-01-10 |
Przedmiot ogłoszenia: | Zakup paliw płynnych |
Organizator: | Urząd Miejski w Słupsku |
Adres: | pl. Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk |
Województwo / powiat: |
pomorskie, pow. Słupsk |
Państwo: | Polska |
Telefon / fax: | tel.: (0-59) 84 88 300 fax: (0-59) 84 23 583 |
E-mail: | urzad@um.slupsk.pl |
Opis: | Zakup paliw płynnych do samochodów służbowych Urzędu Miejskiego w Słupsku poprzez sprzedaż w sieci publicznych, całodobowych stacji paliwowych Przedmiot zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych do samochodów służbowych Urzędu Miejskiego w Słupsku poprzez sprzedaż w sieci publicznych, całodobowych stacji paliwowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do Zaproszenia. |
Miejsce i termin składania ofert: |
Miejsce i termin składania i otwarcia ofert. Oferta winna być złożona osobiście lub przesłana pocztą na adres: Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk Kancelaria Urzędu, pokój numer 6 w terminie do 16.01.2017 r. do godziny 10:00 Opis sposobu przygotowania oferty 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą realizację przedmiotu zamówienia. Treść oferty musi odpowiadać treści Zaproszenia do składania ofert. 2. W przypadku oferty złożonej przez osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, cena podana w Formularzu ofertowym winna zawierać wszystkie należne składki (w tym na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz zaliczkę na podatek dochodowy), które Zamawiający, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zobowiązany będzie naliczyć i odprowadzić. W przypadku wyboru oferty złożonej przez osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy złożenia stosownego oświadczenia dotyczącego zatrudnienia oraz innych okoliczności mających wpływ na wysokość opłacanych składek. 3. Przygotowując ofertę, Wykonawca winien dokładnie zapoznać się z treścią wszystkich dokumentów składających się na Zaproszenie do składania ofert i na bieżąco monitorować zawartość umieszczanych tam informacji. 4. Oferta musi być sporządzona zgodnie z treścią wzoru formularza ofertowego stanowiącego Załącznik Nr 2 i złożona wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, w języku polskim, pismem czytelnym z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności oraz podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Umocowanie (pełnomocnictwo) do podpisania złożonej oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono wprost z innych dokumentów załączonych do oferty. 5. Jeżeli osoba/osoby podpisująca działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. 6. Wykonawca wskaże w ofercie tę część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 7. Ofertę składa się w jednym egzemplarzu. 8. Zamawiający wymaga, aby treść oferty była jednoznaczna i nie przedstawiała propozycji alternatywnych. 9. Wykonawca składa ofertę na własny koszt i ryzyko, tzn. ponosi wszelkie konsekwencje oraz koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 10. Wszystkie załączniki do oferty oraz wszystkie strony oferty, które są nośnikami informacji zaleca się ponumerować. Ofertę należy zszyć, zbindować, oprawić lub złożyć w innej formie uniemożliwiającej rozłączenie się kartek. Brak powyższego nie skutkuje odrzuceniem oferty. 11. Błędy należy poprawić przez skreślenie, z utrzymaniem czytelności skreślonych wyrażeń lub liczb. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty należy parafować i datować własnoręcznie przez osobę lub osoby podpisujące ofertę. 12. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. 13. Ofertę należy umieścić w dwóch nieprzejrzystych kopertach, które będą zaadresowane na adres Zamawiającego: Urząd Miejski w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, Kancelaria Urzędu pok. 6, oraz będą posiadać oznaczenia: Oferta dot. postępowania na zakup paliw płynnych do samochodów służbowych Urzędu Miejskiego w Słupsku poprzez sprzedaż w sieci publicznych, całodobowych stacji paliwowych. Nie otwierać przed dniem 16.01.2017 roku godz. 11:00 Poza oznaczeniami podanymi wyżej, koperta wewnętrzna winna posiadać nazwę i adres Wykonawcy, aby można było odesłać ją bez otwierania w przypadku stwierdzenia opóźnienia złożenia oferty. 14. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty / opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji. 15. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej. 16. Zmiana i wycofanie oferty: 1) Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę; 2) powiadomienie o wprowadzeniu zmiany musi zostać złożone w sposób i formie przewidzianej dla oferty, z tym, że opakowanie musi być dodatkowo oznaczone określeniem ,,ZMIANA". Dla wycofania oferty wystarczy złożenie pisma w tej sprawie. Do zmiany lub wycofania oferty konieczne jest załączenie dokumentów stwierdzających, że osoba podpisująca zmianę lub wycofanie jest uprawniona do reprezentowania Wykonawcy. 17. Oferta jest jawna, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 18. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. 19. Wykonawca nie może zastrzec takich informacji jak: nazwa oraz adres Wykonawcy, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji oraz warunków płatności. Zastrzeżone informacje należy wskazać w formularzu oferty (Załącznik Nr 2 do Zaproszenia) oraz złożyć w ofercie, w oddzielnej wewnętrznej kopercie oznaczonej napisem ,,Tajemnica przedsiębiorstwa". W przypadku nie zabezpieczenia przez Wykonawcę w ofercie informacji zastrzeżonych, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. |
Otwarcie ofert: | Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 16.01.2017 r. o godzinie 11:00 w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, pok. 119. |
Termin składania: | 2017-01-16 |
Miejsce i termin realizacji: | Termin realizacji zamówienia Sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty będącej wartością umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania, w zależności która z przesłanek wystąpi wcześniej. |
Kontakt: | Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami jest Krzysztof Kowalski, fax 59 8488413, e-mail: ou@um.slupsk.pl i Marcin Weitmann, e-mail: srzp@um.slupsk.pl Porozumiewanie się Wykonawcy z uprawnionymi osobami odbywać się może w poniedziałki w godzinach od 7.30 do 16.30, od wtorku do czwartku w godzinach 7.30 do 15.30 oraz w piątki w godzinach 7.30 do 14.30. |
Numer dokumentu: | RZP.271.1.1.2017 |
Źródło: | Internet i własne |
Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.