Zgłoś sugestię

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 26842126 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2024-03-14
Przedmiot ogłoszenia:Praca sprzętu przy bieżącym utrzymaniu dróg
Organizator:Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu
Adres: ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń
Województwo / powiat: łódzkie, pow. wieluński
Państwo: Polska
Telefon / fax:telefon 43 843 14 50
E-mail:
Opis:ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczy zamówienia o wartości nieprzekraczającej 130.000 PLN na zadanie pn. Praca sprzętu przy bieżącym utrzymaniu dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu.
1. Przedmiot zamówienia:
Praca sprzętu przy bieżącym utrzymaniu dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu 2024r. (samochód samowyładowczy na tył o ładowności minimum 6 ton).
Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia.
Miejsce i termin składania ofert: 6. Termin i forma składania ofert:
6.1. Ofertę na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego Zapytania ofertowego należy złożyć w terminie do dnia 21 marca 2024 r. do godz. 10.00 w Powiatowym Zarządzie Dróg w Wieluniu, 98-300 Wieluń, Ul. Fabryczna 7 lub przesłać w formie elektronicznej na e-mail zamowienia@pzdwielun.pl. W temacie wiadomości należy wpisać : ,, Oferta - wynajem samochodu do b.u.d.
Oferta złożona przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie zostanie rozpatrzona.
Termin składania:2024-03-21
Miejsce i termin realizacji:3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia publicznego:
- sukcesywnie do 31.12. 2024 r.
Wymagania:Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. 2023, poz. 1605 ze zm.) i prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych, wprowadzonego Zarządzeniem Nr 2/2021 Kierownika Powiatowego Zarządu Dróg w Wieluniu z dnia 18.02.2021 r.
4. Warunki płatności:
30 dni od daty otrzymania faktury.
5. Kryteria oceny ofert i sposób obliczania cen
Cena -70%
Doświadczenie - 30%
Maksymalny okres ocenianego doświadczenia to 5 lat, minimalny okres to 1 rok.
Oferty nieodrzucone oceniane będą według wzoru:
(Cmin/Cb x 70% + Gob/Gon x 30%) * 100 = ilość punktów oferty badanej
gdzie:
Cn - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,
Cb - cena oferty badanej,
Gob - okres doświadczenia w ofercie badanej ( lrok, 2 lata, 3 lata, 4 lata lub 5 lat),
Gon - najdłuższy okres doświadczenia spośród ofert nieodrzuconych,
100 - wskaźnik stały,
70% - procentowe znaczenie kryterium ,,ceny",
30% - procentowe znaczenie kryterium ,,doświadczenie"
W celu weryfikacji doświadczenia należy przedłożyć referencje, lub zaświadczenia należycie wykonanej usługi - praca przy bieżącym utrzymaniu dróg na drogach gminnych, powiatowych, wojewódzkich lub krajowych ( brak referencji z których jasno wynika zakres zrealizowanej usługi oraz ilość lat powoduje przyznanie w kryterium doświadczenie 0 piet)
6.2. Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Zamawiający poprawia w ofercie inne omyłk polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Zamawiający wyznacza Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie sposobu jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.
7. Informacja o procedurze zapytania ofertowego:
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
2. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną.
3. Wykonawca może złożyć ofertę wyłącznie na cały zakres przedmiotu zamówienia.
4. Ofertę należy sporządzić zgodnie z Formularzem ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego Zapytania ofertowego.
5. Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego Zapytania oraz obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należyte realizacji przedmiotu zamówienia.
6. Oferty przesłane po wyznaczonym terminie nie będą rozpady wane.
7. Niniejsze Zapytanie ofertowe nie stanowi oferty zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
8. Oferentowi nie przysługują środki odwoławcze.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym jego etapie bez podania przyczyny.
Kontakt:2. Osobą uprawnioną do:
1) kontaktów z Wykonawcą,
2) kontroli realizacji umowy przez Wykonawcę, będzie:
Dagmara Konieczna tel. 603 661 305
Wykonawca do realizacji zamówienia zobowiązany będzie wyznaczyć osobę do kontaktu z osobą upoważnioną przez Zamawiającego.
Numer dokumentu:PZD.ZK.262.7.2024
Źródło: Internet i własne
Załączniki: