Zgłoś sugestię

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2024-03-05
Przedmiot ogłoszenia:Wykonanie prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych
Organizator:Parafia Rzymskokatolicka pw. Narodzenia NMP w Wietlinie
Adres: Wietlin 32, 37-543 Laszki
Województwo / powiat: podkarpackie, pow. jarosławski
Państwo: Polska
Telefon / fax:Tel. 609 613 417
E-mail:
Opis:ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych pod nazwą: ,,Wykonanie prac remontowo-konserwatorskich w zabytkowym kościele i dzwonnicy w Wysocku" w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład - Rządowy Program Odbudowy Zabytków: Nr RPOZ/2022/4182/PolskiLad.
2. Prace konserwatorskie w ramach inwestycji zostaną wykonane przy zabytkowej murowanej cerkwi (obecnie kościele rzym.-kat.) w Wysocku (Gmina Laszki oraz jej wolnostojącej dzwonnicy) i mają za zadanie ich ochronę przed dalszym niszczeniem.
3. Kościół rzymskokatolicki pw. Narodzenia NMP w Wysocku wraz z dzwonnicą jest wpisany do rejestru zabytków pod nr A-395 decyzją z dnia 20.11.1990 r.. Jego wybudowanie datuje się na 1889 rok.
4. Prace będące przedmiotem inwestycji zostaną wykonane zgodnie z treścią pozwolenia nr IRN-II.5142.5.49.2023.MF z dnia 11.01.2024 r. Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz Projektem pn. ,,Renowacja elewacji zespołu cerkiewnego pw. Narodzenia NMP w Wysocku" opracowanym przez mgr. inż. arch. Annę Szyk. Pozwolenie stanowi załącznik nr 6 do niniejszego zapytania, natomiast projekt budowlany jest do wglądu na plebanii parafii, Wietlin 32.
5. Zakres prac zadania obejmuje:
1) Odbicie tynków wewnętrznych na ścianach
2) Oczyszczenie powierzchni i spoin ścian
3) Powlekanie ścian odpowiednimi preparatami zabezpieczającymi
4) Wykonanie tynku renowacyjnego
5) Ustawienie rusztowań, wykonanie rusztowań i pomostów na dachu
6) Zeskrobanie farby elewacyjnej, zmycie i ręczne gruntowanie ścian
7) Przyklejenie warstwy siatki z włókna szklanego, wykończenie powierzchni i szpachlowanie dwiema warstwami
8) Dwukrotne malowanie tynków zewnętrznych
9) Czyszczenie elementów drewnianych powierzchni wież, wymiana zniszczonych elementów
10) Naprawa stolarki budowlanej, remont i wymiana okien
11) Malowanie i lakierowanie
Szczegółowy zakres prac do wykonania określa przedmiar robót - stanowiący załącznik do niniejszego zapytania.
6. Lokalizacja obiektu: Gmina Laszki, miejscowość Wysocko, działka nr 402, obręb ewidencyjny 0012 Wysocko. Nieruchomość ujawniona w księdze wieczystej nr PR1J/00041100/4.
Miejsce i termin składania ofert: VI. Wymagania Zamawiającego dotyczące terminu i formy złożenia oferty:
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w siedzibie Parafii Rzymskokatolickiej pw. Narodzenia NMP w Wietlinie, Wietlin 32, 37-543 Laszki w terminie do dnia 21.03.2024 r. do godz. 15:00
Oferta powinna być złożona w zaklejonej kopercie z dopiskiem:
Oferta na wykonanie prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych pod nazwą: ,,Wykonanie prac remontowo-konserwatorskich w zabytkowym kościele i dzwonnicy w Wysocku".
nie otwierać przed dniem 21.03.2024 r. do godz. 15:00.
Otwarcie ofert:1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Parafii Rzymskokatolickiej pw. Narodzenia NMP w Wietlinie, Wietlin 32 w dniu 21.03.2024 r. po godz. 15:00
Termin składania:2024-03-21
Miejsce i termin realizacji:IV. Termin realizacji: 30 listopada 2024 r.
Wymagania:III. Opis warunków udziału w postępowaniu i podstawy wykluczenia:
1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
1.1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie trzech latach co najmniej jedną robotę konserwatorską przeprowadzoną przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru bądź inwentarza muzeum będącego instytucją kultury o wartości 500 000,00 zł.
1.2. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże do realizacji zamówienia publicznego: Dysponowanie osobami do realizacji zadania: - osoba spełniająca wymagania, o których mowa w art. 37a ust.1 i 2 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami - do kierowania pracami konserwatorskimi albo samodzielnego ich wykonywania
1.3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
3. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, udzielane przez Zamawiającego nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
3.1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
3.2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
3.3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
3.4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
4. Z postępowania wyklucza się również wykonawców którzy:
4.1. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik postępowania,
4.2. nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu
V. Gwarancja i rękojmia: Minimalny okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę nie może być mniejszy niż 60 miesięcy.
2. Oferty, które wpłyną do siedziby Parafii Rzymskokatolickiej pw. Narodzenia NMP w Wietlinie po wyznaczonym terminie składania ofert będą odsyłane bez otwierania.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VII. Informacja o ofercie i innych dokumentach składanych wraz z oferta
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
1.1. Formularz ofertowy - zgodnie z Załącznikiem nr 2
1.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 4
1.3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące
1.4. Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - wg załącznika nr 5
1.5. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych/uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z uprawnieniami - wg załącznika nr 5
VIII. Informacje Zamawiającego o kryteriach oceny ofert i ich znaczenia dla oceny końcowej:
- cena - 100%.
Cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia.
IX. Informacje Zamawiającego o formie i terminach płatności za realizację zamówienia:
Warunki płatności określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego formularza zapytania ofertowego.
X. Inne postanowienia:
1. W przypadku otrzymania dwóch identycznych i zarazem najkorzystniejszych ofert, Wykonawcy, którzy je złożyli zostaną poproszeni o przedstawienie dodatkowych ofert, bądź zaproszeni do dalszych negocjacji.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania lub podjęcia negocjacji z Wykonawcami w przypadku, gdy zaproponowane ceny ofertowe przekroczą kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od postępowania bez wyłonienia najkorzystniejszej oferty i bez podawania przyczyn.
4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy będący załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego
Uwagi:XI. Klauzula informacyjna RODO
1. Zgodnie z art 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuje, że administratorem danych osobowych zbieranych w związku z zawarciem i wykonaniem niniejszej umowy jest Parafia Rzymskokatolicka pw. Narodzenia NMP w Wietlinie, Wietlin 32, 37-543 Laszki.
2. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji w/w Umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. B Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Kontakt:Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Ks. Henryk Iwanicki - Proboszcz Parafii
Tel. 609 613 417
e-mail: henioi@op.pl
5. Osoba realizująca postępowanie udzielenia zamówienia: Ks. Henryk Iwanicki - Proboszcz Parafii, tel. 609 613 417
Numer dokumentu:1/2024
Źródło: Internet i własne
Załączniki: