Zgłoś sugestię

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 10890017 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2015-07-28
Przedmiot ogłoszenia:Rezerwacja i zakup biletów lotniczych
Organizator:Stowarzyszenie Edukacja przez Internet
Adres: ul. Olszewskiego 6, 25-663 Kielce
Województwo / powiat: świętokrzyskie, pow. Kielce
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel.: 413107090 fax: 413108191
E-mail:
Opis:rezerwacja i zakup biletów lotniczych do Danii dla 8 osób
w ramach projektu ,,Targi przyszłością regionu" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki: IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.2. Podniesienie atrakcyjności szkolnictwa zawodowego. Projekt realizowany jest przez Stowarzyszenie Edukacja przez Internet (Polska) w partnerstwie z Zespołem Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. ks. Stanisława Konarskiego w Jędrzejowie (Polska) oraz VIA University College, TEKO Design and Business (Dania).
Przedmiotem zamówienia jest:
Zakup biletów lotniczych dla 8 osób w klasie ekonomicznej
Dzień Przelot z... Przelot do... Dopuszczalna liczba przesiadek
1.
07.09.2015
Polska - lotnisko: Warszawa lub Kraków
Dania - lotnisko: Billund lub Aarhus lub Karup
1
(maksymalny czas oczekiwania między przesiadkami 3,5 godz.)
2.
10.09.2015
Dania - lotnisko: Billund lub Aarhus lub Karup
Polska - lotnisko: Warszawa lub Kraków
1
(maksymalny czas oczekiwania między przesiadkami 3,5 godz.)
Inne wymagania, dotyczące przedmiotu zamówienia:
? wylot z Polski, w dn. 07.09.2015 r., od godz. 6:00,
? przylot do Danii, w dn. 07.09.2015 r., maksymalnie do godz. 18:00,
? wylot z Danii, w dn. 10.09.2015 r., od godz. 6:00,
? przylot do Polski, w dn. 10.09.2015 r., maksymalnie do godz. 22:30,
? cena biletu zawiera opłatę za przewóz bagażu podręcznego (min. 1 szt.) oraz rejestrowanego (1 szt., min. 15 kg),
? bezkosztowej możliwości zmiany danych pasażera, o ile fakt ten został zgłoszony Wykonawcy nie później niż na 72 godziny przed planowanym terminem rozpoczęcia podróży dla 1 osoby.
Miejsce i termin składania ofert: Termin i miejsce złożenia oferty:
1. Zainteresowani realizacją zamówienia prowadzonego w ramach zapytania ofertowego nr 07/2015/05 powinni złożyć lub przesłać pisemną ofertę do dnia 12.08.2015 r. do godz. 10:00, na adres:
Stowarzyszenie Edukacja przez Internet
Inkubator Technologiczny, Kieleckiego Parku Technologicznego
ul. Olszewskiego 6, 25-663 Kielce
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ,,Oferta na rezerwację i zakup biletów lotniczych do Danii dla 8 osób. Nie otwierać do dnia 12.08.2015 r. do godz. 11:00"
W przypadku oferty pisemnej liczy się data i godzina dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wymienić swoją ofertę, w takim wypadku Wykonawca powinien wycofać ofertę i złożyć nową.
4. Zamawiający, w toku badania i oceny oferty, może żądać od Wykonawców dodatkowych wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.
Otwarcie ofert:Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.08.2015 r. o godz. 11.00 w siedzibie Zamawiającego, w pok. 1.23.
Termin składania:2015-08-12
Miejsce i termin realizacji:Przedmiot zapytania ofertowego powinien być zrealizowany w nieprzekraczalnym terminie: wylot dn. 07.09.2015 r. oraz powrót dn. 10.09.2015 r.
Wymagania:Warunki udziału w zapytaniu ofertowym:
1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 2 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali minimum dwie dostawy/usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego
zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te dostawy/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 2 - wykaz usług),
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia innej firmie lub osobie (podwykonawcy) jest zobowiązany do:
a) określenia w złożonej ofercie informacji, jaki zakres przedmiotu zamówienia będzie realizowany przez podwykonawców,
b) przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawcy zastosowanie mają przepisy art. 738 Kodeksu Cywilnego.
4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację przedmiotu zamówienia przez podwykonawcę.
5. Wykonawca przed podpisaniem umowy, musi przedłożyć Zamawiającemu kopie oświadczeń bądź umów ze wskazanymi w ofercie podwykonawcami, a w przypadku konsorcjum umowę regulującą wzajemną współpracę i zobowiązania jego członków.
6. Zamawiający nie może udzielać zamówienia podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Z zapytania ofertowego wyklucza się Wykonawców:
1. Z zapytania ofertowego wyklucza się Wykonawców, którzy nierzetelnie wywiązali się z jakiejkolwiek z wcześniejszych umów zawartych z Zamawiającym.
2. Wobec których została otwarta likwidacja lub została ogłoszona upadłość.
3. Którzy zalegają z opłacaniem podatków lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.
4. Jeżeli oferent nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
5. Jeżeli oferent nie złożył wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert bądź ich uzupełnień w wyznaczonym terminie.
6. Jeżeli oferta nie jest zgodna z treścią zapytania ofertowego.
7. W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę informacji nieprawdziwych.
7. Sposób przygotowania Oferty:
1. Oferta powinna być sporządzona czytelnie w języku polskim.
2. Wykonawca powinien sporządzić jedną ofertę (zgodnie ze wzorem formularza stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
3. Ofertę w formie pisemnej należy złożyć, w zamkniętej kopercie, na załączonym formularzu ofertowym (zgodnie ze wzorem formularza stanowiącym załącznik nr 1 do
zapytania ofertowego).
4. Oferta powinna być opatrzona pieczęcią firmową, datą sporządzenia i być podpisana przez oferenta, każda strona ponumerowana.
5. Kompletną ofertę stanowią następujące załączniki:
a) uzupełniony i podpisany załącznik nr 1 - Formularz oferty,
b) uzupełniony i podpisany załącznik nr 2 - Wykaz usług wykonanych/wykonywanych w okresie dwóch ostatnich lat,
c) uzupełniony i podpisany załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych,
d) zaparafowany załącznik nr 4 - Wzór umowy,
e) kserokopie dokumentów, poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu oferenta, potwierdzających wykonanie minimum dwóch dostaw/usług o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia, np. kopia umów, protokół z realizacji usługi, referencje,
f) potwierdzenie rezerwacji, poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu oferenta, zawierające informacje o wszystkich parametrach niniejszego zamówienia, zgodnie z 2. Zakres rzeczowy zamówienia.
6. Brak któregokolwiek z oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z dalszego udziału w postępowaniu.
Uwagi:Kryteria i sposób oceny ofert:
1. Kryterium podstawowe oceny: cena 100% (wygrywa oferta z najniższą ceną).
Kryteriami oceny oferty jest cena, tj. cena brutto 100%, obejmująca wszystkie koszty, zgodnie z przedmiotem zamówienia. Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
2. Za najbardziej korzystną zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów za kryteria określone w niniejszym punkcie, liczona wg wzoru:
cena najniższa
x 100 =... pkt.
cena w badanej ofercie
4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez weryfikację, czy wszystkie wymagane dokumenty zostały załączone do oferty i czy
spełniają określone wymagania. Brak któregokolwiek z oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z dalszego udziału w postępowaniu.
5. Wybór oferty nastąpi w dniu 17.08.2015 r. do godz. 14.00.
6. O wynikach zapytania ofertowego oferenci zostaną poinformowani za pomocą poczty elektronicznej najpóźniej do dnia 17.08.2015 r.
7. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty ukaże się również na stronie Zamawiającego najpóźniej kolejnego dnia roboczego po dokonaniu wyboru.
8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru, podpisując umowę, której projekt stanowi załącznik nr 4, najpóźniej do dnia 24.08.2015 r.
9. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia biletów lotniczych do Zamawiającego najpóźniej do dnia 31.08.2015 r. (dopuszczalne jest przesłanie biletów lotniczych pocztą elektroniczną).
Postanowienia końcowe:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku złożenia ofert przekraczających kwotę przeznaczoną na zamówienie.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert. Informacja o wprowadzeniu zmian lub uzupełnieniu treści zapytania ofertowego zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do składania ofert, jak również zostanie opublikowana na stronie Zamawiającego: www.epi.org.pl
3. Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas potrzebny na dokonanie zmian w ofercie.
4. W przypadku wezwania Wykonawców do uzupełnień lub wyjaśnień dotyczących oferty,
lub w przypadku wpływu dużej liczby ofert w wyniku prowadzonego zapytania ofertowego Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu ostatecznego rozstrzygnięcia i ogłoszenia wyników zapytania ofertowego.
Kontakt:Sposób komunikacji:
1. Osobą odpowiedzialną za realizację zapytania ofertowego jest Kamil Stanos. Adres e-mail: kamil.stanos@epi.org.pl
2. Pytania dotyczące niniejszego zapytania Wykonawcy zobowiązani są kierować wyłącznie w formie pisemnej na adres e-mail: kamil.stanos@epi.org.pl
3. Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje, pytania itp. Zamawiający i Wykonawca zobowiązują się przekazywać pisemnie.
4. Zamawiający dopuszcza składanie wszelkich uzupełnień lub wyjaśnień drogą elektroniczną na adres e-mail: kamil.stanos@epi.org.pl
Kod CPV:60 40 00 00-2, 63 51 20 00-1
Numer dokumentu:07/2015/05
Źródło: Internet i własne
Załączniki: