Zgłoś sugestię

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg - Polska
Data dodania oferty:2015-04-17
Przedmiot ogłoszenia:naprawa okien - drzwi balkonowych - w Domu Studenta
Organizator:Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Adres: ul.Żeromskiego 75, 25-369 Kielce
Województwo / powiat: świętokrzyskie, pow. Kielce
Państwo: Polska
Telefon / fax:41 349 73 30, fax. 41 349 72 01
Opis:naprawa okien - drzwi balkonowych - w Domu Studenta "Odyseja".

Zakres zamówienia:

Remontem objęte jest 28 sztuk drzwi balkonowych (system PONZIO) o wymiarach 100x250. Uszkodzenia wynikają z wadliwego wykonania połączeń narożników co doprowadziło do rozszerzenia się skrzydeł i powstania uszkodzeń okuć i profili skrzydeł i ościeży.

Zakres zamówienia obejmuje:

- demontaż, ponowne dopasowanie i montaż skrzydeł drzwiowych;

- wzmocnienie połączeń narożnych skrzydeł drzwiowych - wymiana uszkodzonych narożników, dodatkowe klejenie i skręcenie wkrętami połączeń narożnych;

- wymiana okuć ryglujących - montaż nowych zaczepów i rygli, wymiana zniszczonych listew prowadzących;

- naprawa i uzupełnienie brakujących uszczelek;

Smarowanie ruchomych elementów okuć.

Zamawiający informuje, że :

1) Prace będą prowadzone w obiekcie czynnym;

2) W trakcie wykonywania prac w tym obiekcie mogą być prowadzone roboty w innych branżach, przez innych wykonawców;
Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy złożyć w siedzibie zamawiającego 25-369 Kielce ul. Żeromskiego 5 pokój nr 5; do dnia 24.04.2015r. do godziny 10:00.
Termin składania:2015-04-24
Wymagania:Zamawiający wymaga aby:

- roboty były wykonane zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego, obowiązujących norm, wiedzy technicznej, warunkami technicznymi oraz przepisami BHP;

- gruz i materiały z rozbiórki były usuwane systematycznie z miejsca prowadzenia prac i utylizowane;

- wykonawca udzielił na wykonane prace minimum 24 miesięcznej gwarancji;

Do oferty należy dołączyć :

odpis z KRS lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP( w tym przypadku należy podać również numer PESEL)
Uwagi:W cenie należy uwzględnić wszystkie koszty wpływające na realizacje zamówienia.

Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany bezusterkowy protokół odbioru, który jest załącznikiem do niniejszego zapytania.

Niniejsze postępowanie prowadzone jest bez zastosowania przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

Podstawą wyboru będzie : cena 100%
Numer dokumentu:DP/2311/49/15
Źródło: Internet i własne