Zgłoś sugestię

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 12428720 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2016-08-31
Przedmiot ogłoszenia:Przebudowa drogi wewnętrznej
Organizator:Miasto i Gmina Mordy
Adres: ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy
Województwo / powiat: mazowieckie, pow. siedlecki
Państwo: Polska
Telefon / fax:telefon: 25 6415402 faks: 25 6415115, tel. 25 6415402 w. 51 faks: 25 6415115
E-mail:
Opis:III. Opis przedmiotu zamówienia.
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego.
,,Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Wielgorz".
Określenie przedmiotu oraz wielkości i zakresu zamówienia.
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania polegającego na wykonaniu na istniejącej drodze gruntowej ( nr ew. działek 956/2 dr i część 714 dr) o długości 440 mb nawierzchni pasa jezdni o szerokości 4 m z mieszanki bitumiczno-asfaltowej o grubości 4 em na podbudowie z kruszywa łamanego w miejscowości Wielgorz.
2) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
a) mechaniczne ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm o grubości 10 em pod nawierzchnię z mieszanek mineralno-asfaltowych (kruszywo dostarcza zamawiający) w ilości 77,90 m3,
b) mechaniczne ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm o grubości 10 em pod nawierzchnię z mieszanek mineralno-asfaltowych (kruszywo dostarcza wykonawca) ilości 102,50 m3,
c) skropienie nawierzchni emulsją asfaltową;
d) wykonanie warstwy ścieralnej o grubości 4 em z mieszanki mineralno-asfaltowej pasa jezdni o szerokości 4 m i długości 440 m;
e) roboty pomiarowe i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
3) Wykonawca udziela gwarancji jakości i rękojmi za wady na przedmiot umowy na okres 36 miesięcy, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy.
4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
452331223-7-roboty drogowe
Miejsce i termin składania ofert: VII. Termin i miejsce składania ofert.
1. Oferty należy złożyć w terminie do dnia 6 września 2016 r. do godz. 10:00 na adres: Urząd Miasta i Gminy w Mordach, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9, pok. nr 1 (sekretariat).
2. Godziny pracy sekretariatu: od poniedziałku do czwartku od godz. 8:00 do 16:00 i w piątek od godz. 10:00 do 18:00.
3. Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie składania ofert zostanie niezwłocznie zwrócona wykonawcy bez otwierania.
4. Ofertę należy złożyć w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie powinno być oznakowane następująco:
nazwa (firma) wykonawcy adres wykonawcy
Miasto i Gmina Mordy
ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy
Oferta na wykonanie zadania: ,,Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Wielgorz". Nie otwierać przed dniem 06.09.2016 r. godz. 10:15
5. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić ofertę. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone według takich samych zasad, jak składana oferta, tj. w kopercie odpowiednio oznakowanej z napisem ,,ZMIANA". Koperta oznaczona napisem ,,ZMIANA" zostanie otwarta przy otwieraniu oferty wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonywania zmian.
6. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, wycofać ofertę poprzez złożenie pisemnego powiadomienia do zamawiającego.
Otwarcie ofert:VIII. Miejsce i termin otwarcia ofert. 1. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 6 września 2016 r. o godz. 10:15 w: Urzędzie Miasta i Gminy w Mordach, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9 (sala konferencyjna). 2. Podczas otwarcia ofert zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także ceny za wykonanie zamówienia zawarte w ofertach. 3. Otwarcie ofert jest jawne, wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert. W przypadku nieobecności wykonawcy przy otwieraniu ofert, zamawiający prześle wykonawcy informację z otwarcia ofert na pisemny wniosek wykonawcy.
Termin składania:2016-09-06
Miejsce i termin realizacji:IV. Termin wykonania zamówienia.
1. Termin wykonania zamówienia do dnia 20 października 2016 r. Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego wykonania przedmiotu zamówienia.
Wymagania:2. Za moment zakończenia realizacji zamówienia uważać się będzie datę podpisania protokołu odbioru końcowego po wykonaniu całego zakresu zamówienia przez wykonawcę.
V. Opis wymagań stawianych potencjalnym wykonawcom.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
VI. Kryteria oceny ofert.
1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:
cena wykonania zamówienia = 100 %
2. Jeżeli w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
IX. Opis sposobu przygotowania ofert.
1. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Oferta wraz z załącznikami musi być czytelna i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy.
3. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4. Złożenie więcej niż jednej oferty lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez wykonawcę.
Kontakt:5. Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z oferentami jest:
Leszek Konstańczuk - kierownik referatu inwestycji i infrastruktury, w dniach od poniedziałku do czwartku w godz. 8:00 - 16:00, w piątek w godz. 10:00 - 18:00 pod adresem:
Urząd Miasta i Gminy Mordy, 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego 9, pok. nr 5 tel. 25 6415402 w. 51 faks: 25 6415115 e-mail: inwestycie@mordy.pl
Kod CPV:452331223-7
Numer dokumentu:In. 271.21.2016
Źródło: Internet i własne
Załączniki: