Zgłoś sugestię

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 12533797 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2016-09-27
Przedmiot ogłoszenia:Zaciągnięcie kredytu długoterminowego
Organizator:Gmina Chodów
Adres: Chodów 18, 62-652 Chodów
Województwo / powiat: wielkopolskie, pow. kolski
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel. 63 27 37 220
Opis:Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz wczesnej zaciągniętych kredytów i pożyczek w wysokości 800 000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy zł 00/100)
2. Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem do
- 05.12.2016r w kwocie 800.000,00 zł na podstawie dyspozycji Zamawiającego.
3. Spłata rat kredytu nastąpi w latach 2017 - 2020 w ratach kwartalnych na dzień
Podany w poniższej tabeli: Data spłaty Wysokość raty
31.03.2017
50.000,00
30.06.2017
50.000,00
30.09.2017
50.000,00
31.12.2017
50.000,00
31.03.2018
50.000,00
30.06.2018
50.000,00
30.09.2018
50.000,00
31.12.2018
50.000,00
31.03.2019
50.000,00
30.06.2019
50.000,00
30.09.2019
50.000,00
31.12.2019
50.000,00
31.03.2020
50.000,00
30.06.2020
50.000,00
30.09.2020
50.000,00
31.12.2020
50.000,00 RAZEM 800.000
4. Nie przewidujemy karencji w spłacie odsetek. Spłata kredytu rozpocznie się od 31.03.2017 r.
5. Oprocentowanie na bazie zmiennej stawki WIBOR 3 M oraz marży banku.
Wykonawca zobowiązany jest podać wysokość marży w procentach. Dla celów
porównywalności cenowej ofert oprocentowanie należy liczyć na podstawie notowań
WIBOR 3 M z dnia ogłoszenia.
6. Marża banku jest stała w okresie kredytowania.
7. Wysokość jednorazowej prowizji od udzielonego kredytu Wykonawca zobowiązany jest podać w procentach. Prowizja będzie płatna w terminie uruchomienia każdej transzy kredytu.
8.Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych bez karencji, tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu.
9. Zabezpieczenie kredytu będzie w formie weksla " in blanco" wraz z deklaracją wekslową - do
wysokości zobowiązania.
10. Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do zaciągnięcia mniejszej kwoty
kredytu /nie wykorzystanie pełnej kwoty kredytu/ oraz prawo do wcześniejszej spłaty
kredytu bez dodatkowych kosztów oraz możliwości przesunięcia spłaty kredytu w ramach ustalonych lat kredytowania.
11. Nie przewiduje się innych kosztów związanych z obsługą kredytu niż wymienione w SIWZ.
12. Oferta powinna dotyczyć wykonania wszystkich czynności wynikających z realizacji
3
przedmiotu zamówienia.
13.Jeżeli Wykonawca nie będzie pobierał opłat za którąkolwiek usługę wyszczególnioną
w formularzu ofertowym, winien w tej pozycji wpisać cyfrę "0". Pozostawienie pustych pól skutkować będzie odrzuceniem oferty.
14. Pozostawienie bez wypełnienia jakiejkolwiek pozycji skutkuje odrzuceniem oferty.
15. Na stronie internetowej Zamawiającego: www.chodow.lh.pl są zamieszczone są pozostałe
dokumenty i informacje przydatne dla Wykonawcy przy ubieganiu się o udzielenie
zamówienia publicznego.
16. Załączony wzór umowy będzie można zmodyfikować wg danego banku jednak należy ująć wszystkie istotne jej postanowienia.
17. Do obliczenia oferty koszty kredytu przyjąć na dzień 26.09.2016 r.
Dokumentację przetargową można pozyskać ze stron internetowych www.chodow.lh.pl lub w godzinach pracy urzędu (8.00-15.00).
Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Chodowie , Chodów 18, 62-652 Chodów, (sekretariat), w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 03.10.2016 r. do godz. 10:00
Ofertę należy złożyć w nieprzeźroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce).
Kopertę (paczkę) należy opisać następująco:
Nazwa i adres wykonawcy
Gmina Chodów, 62-652 Chodów 18
Oferta w postępowaniu na usługę: ,,Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz wczesnej zaciągniętych kredytów i pożyczek" Nie otwierać przed 03.10.2016r. godz. 10.00.
Termin składania:2016-10-03
Miejsce i termin realizacji:Wymagany termin realizacji:
- od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2020 r.
Wymagania:Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu i opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca (bank) posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej obejmującej przedmiot zamówienia lub inny dokument, na podstawie którego prowadzona jest działalność bankowa na terenie Polski (dot. w szczególności przypadku, o którym mowa w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2015 r., poz. 128 z późn. zm.). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o wymagane dokumenty, metodą spełnia / nie spełnia Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił.
2) posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Zamawiający nie precyzuje szczególnych warunków. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o wymagane dokumenty, metodą spełnia / nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Zamawiający nie precyzuje szczególnych warunków. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o wymagane dokumenty, metodą spełnia / nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił.
4
4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o wymagane dokumenty, metodą spełnia / nie spełnia.
Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił.
IV.2 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenie (oryginał):
1. o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( z art. 22) - zał. nr 1do formularza oferty
2. o braku podstaw do wykluczenia ( z art. 24) - zał. nr 2 do formularza oferty
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.
3. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
UWAGA! Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w UWADZE, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
4. zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego wydane zgodnie z zasadami określonymi
w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2015 r., poz. 128)
5. pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika że wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowili pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu (o ile taka sytuacja występuje).
6. Opis symulacji i uruchomienia kredytu i odsetek (zał. nr 4).
V. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
5
niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowną umowę, zawierającą w swojej treści następujące postanowienia:
a) Wykonawcy wspólnie realizujący umowę wyznaczą spośród siebie podmiot (Lidera) upoważniony do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę. Lider będzie upoważniony także do wystawiania faktur, przyjmowania płatności od Zamawiającego i do przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę.
b) Wykonawcy muszą zadeklarować solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) Umowa musi zostać zawarta na czas nie krótszy niż czas trwania umowy w sprawie niniejszego zamówienia, powiększony o okres rękojmi i gwarancji (o ile dotyczy).
VI. Podwykonawstwo
Ze względu na specyfikę zamówienia Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców.
VII. Wymagania dotyczące wadium
Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
VIII. Termin związania ofertą.
Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni.
IX. Opis sposobu przygotowywania ofert
1. Wymagania podstawowe:
1. Wykonawca składa wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika do SIWZ) wraz załącznikami. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta musi być podpisana przez osoby upełnomocnione do reprezentowania wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu określającego status prawny wykonawcy lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania wykonawcy upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.
2. Przygotowanie oferty
1) Oferta winna być sporządzona w języku polskim, mieć formę pisemną i format nie większy niż A4. Arkusze o większych formatach należy złożyć do formatu A4.
2) Złożona oferta winna być zgodna z wymaganiami Specyfikacji.
3) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.
4) W przypadku, dołączenia do oferty kopii dokumentu, powyższa kopia winna być opatrzona klauzulą "za zgodność z oryginałem" i podpisana przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy (w sposób umożliwiający identyfikację podpisu).
5) Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Wykonawca może zastrzec w ofercie, oświadczeniem sporządzonym na podstawie wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, iż Zamawiający nie będzie mógł ujawnić informacji
6
stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
X. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy przekazują pisemnie. Zamawiający dopuszcza również przekaz w/w dokumentów oraz informacji faksem na nr Zamawiającego w godz. od 8:00 do 15:00, pod warunkiem niezwłocznego ich pisemnego potwierdzenia. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na nr faksu podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma.
2. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert;
Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w ust. 1, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SIWZ.
W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SIWZ a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SIWZ.
Oferta złożona po wyznaczonym terminie złożenia ofert zostanie niezwłocznie zwrócona wykonawcy.
7
XIII. Opis sposobu obliczenia ceny oferty
1. Przez cenę w niniejszym postępowaniu rozumie się wysokość marży i prowizji przygotowawczej związanych z udzieleniem i obsługą kredytu o którym mowa w opisie przedmiotu zamówienia.
2. Wykonawca zobowiązany jest do podania w "Formularzu ofertowym" swojej marży w %, o którą zostanie powiększona wysokość stawki WIBOR 3M oraz wysokości prowizji w %. Na potrzeby wyliczenia kosztu kredytu (zał. nr 4) należy przyjąć WIBOR 3M z dnia ogłoszenia przetargu, a gdy nie jest w tym dniu ogłaszany WIBOR to z ostatniego dnia przed wszczęciem postepowania.
3. Podana w ofercie cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszej SIWZ.
4. Cena ofertowa musi być jednoznaczna i ostateczna. Zostanie wprowadzona do umowy jako obowiązujące strony wynagrodzenie ryczałtowe niezmienne przez okres realizacji zadania.
XIV. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert
l . W pierwszym etapie zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w oparciu o załączone dokumenty i oświadczenia. Niespełnienie warunków powoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania (ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą).
2. Mając na uwadze art. 91 ust. 2a ustawy Pzp (usługa jest powszechnie dostępna oraz ma ustalone standardy jakościowe) oferty nie odrzucone będą poddane ocenie wg kryterium:
Cena oferty =100 % w rozbiciu na:
A/ Oprocentowanie kredytu - 90 %
B/ Jednorazowa prowizja bankowa - 10 %
Sposób punktowania rozpatrywanych ofert według wag:
Przy ocenie każdej z oferty zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem:
100%+Pmn/100%+Pmb x 90 + 100% +PPrn/100%+Pprb x 10 = suma punktów
gdzie:
Pmn - oferowane oprocentowanie kredytu najniższe ze wszystkich złożonych ofert
podane w procentach,
Pmb - oferowane oprocentowanie kredytu oferty badanej podane w procentach,
Pprn - oferowana prowizja najniższa ze wszystkich złożonych ofert podana w
procentach,
Pprb - oferowana prowizja oferty badanej podana w procentach.
Przy zastosowaniu tej metodyki dla każdej oferty zostanie opracowany wskaźnik oceny oferty
mniejszy bądź równy 100 pkt. Oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wygra przetarg. 3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie - Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyżej kryterium wyboru.
XV. Wybór oferty i zawiadomienie o wyniku postępowania
1. Przy dokonywaniu wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający stosował będzie wyłącznie zasady i kryteria określone w SIWZ.
2. Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu wykonawcy, który przedstawi najniższą cenę za realizację zamówienia.
8
3. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadamia wykonawców (poprzez stronę bip),
XVI. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach
Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy na warunkach określonych w załączonym do Specyfikacji projekcie umowy (zał. nr 3). Mając na uwadze art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w szczególnie uzasadnionych przypadkach na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili wyboru najkorzystniejszej oferty lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego, a wykonawca wyrazi na nie zgodę. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości, kwot i terminów transz kredytu, rezygnacji z części kredytu w uzasadnionych okolicznościach, niewykorzystania pełnej wartości przyznanego kredytu oraz prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
XVII. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
XVIII. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą, wynikające z umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania, prowadzone będą w złotych polskich. Nie dopuszcza się rozliczenia w innych walutach.
XIX. Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
XX. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających dla zamówienia podstawowego.
XXI. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli Zamawiający dopuszcza ich składanie
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
XXII. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XXIII. Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną.
XXIV. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
XXV. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
XXVI. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
XXVII. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
9
XXVIII. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
Wykonawcom oraz innym osobom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych.
Do spraw nieuregulowanych w niniejszej Specyfikacji mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (z późn. zm).
XXIX. Informacje o obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części
zamówienia.
Zamawiający dokonuje takiego zastrzeżenia ze względu na specyfikę działalności bankowej.
XXX. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo dla dostaw i usług.
Zamawiający nie precyzuje takich wymagań.
XXXI. Wskazanie przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podanie przez wykonawcę nazwy firm podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się.
W formularzu ofertowym Wykonawca jest zobowiązany wskazać część zamówienia, którą zleci podwykonawcy lub podać nazwę podwykonawcy, na którego zasoby powołuje się.
XXXII. Procentowa wartość ostatniej części wynagrodzenia za wykonanie umowy w sprawie zamówienia na roboty budowlane.
Zamawiający nie określa wartości ostatniej części wynagrodzenia (nie dotyczy ze względu na rodzaj zamówienia-usługi).
Kontakt:Osobami uprawnionymi do kontaktów i udzielania informacji (także telefonicznych) są przedstawiciele Zamawiającego:
-sprawy proceduralne - Artur Głowacz - inspektor w Urzędzie Gminy w Chodowie
tel. 63 27 37 220
- sprawy merytoryczne - Halina Rosiak - Skarbnik Gminy, tel. 63 27 37220
Kontaktowanie się z osobami wymienionymi w pkt.1 może odbywać się w dni od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 14.00.
Kod CPV:66113000-5
Numer dokumentu:ZPZO.7.2016
Źródło: Internet i własne
Załączniki: