Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie o cenę - Polska
Data dodania oferty:2017-01-17
Przedmiot ogłoszenia:Dostawa cegieł i płytek szamotowych oraz gliny mielonej
Organizator:Zarząd Budynków Komunalnych w Prudniku
Adres: ul. Piastowska 42, 48-200 Prudnik
Województwo / powiat: opolskie, pow. prudnicki
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel. (077) 436-38-84 ,436-23-10
Opis:Dostawa cegieł i płytek szamotowych oraz gliny mielonej na potrzeby Zarządu Budynków Komunalnych w Prudniku
Przedmiotem zamówienia są poniższe materiały budowlane:

l.p. Nazwa asortymentu Szczegóły Ilość Jednostka miary
1 Cegła szamotowa Gatunek pierwszy, długość 23 cm; szerokość 11,4 cm; grubość 6,4 cm
PN-H-12030:2008 Materiały ogniotrwałe.
8000

szt
2 Płytka szamotowa Gatunek pierwszy, długość 23 cm; szerokość 11,4 cm; grubość 3,2 cm
PN-H-12030:2008 Materiały ogniotrwałe.
8000

szt
3 Glina mielona Gatunek pierwszy, glina suszona, mielona o gramaturze od 1 mm do 2 mm, pakowana w worki 25 kg- 30 kg
PN-H-12030:2008 Materiały ogniotrwałe
11400
kg
Wykonawca oświadcza, że:
1) Dostarczone materiały , o których mowa, są fabrycznie nowe, I gatunku, wolne od wad, dopuszczone do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz odpowiadają wymogom określonym tymi przepisami, a w szczególności odpowiadają wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. Z 2016 r. 290 z późń. zm.)
2) Materiały, o których mowa dostarczane będą w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach handlowych, posiadających opis w języku polskim na każdym opakowaniu (m.in. nazwa wyrobu, producenta, data ważności, seria i sposób użycia)
3) Wszystkie materiały powinny posiadać stosowne atesty i aprobaty techniczne.
4) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji oraz rękojmi za wady dostarczanych materiałów na okres wskazany w umowie oraz wykonywania czynności z tym związanych w terminach umownych. Gwarancja winna obowiązywać przez okres co najmniej 24 miesięcy od daty dostawy.
5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania zamówienia w zakresie ilościowym i wartościowym przedmiotu zamówienia, bez prawa Wykonawcy do dochodzenia roszczeń z tym faktem związanych
1. Dostawa materiałów budowlanych następować będzie sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2017 roku
2. Dostawy będą realizowane na podstawie zamówienia dokonanego przez Zamawiającego. Zamówienie może być dokonane drogą telefoniczną, faksem na numer telefonu Wykonawcy lub e-mailem...................................
3. Zamówienia będą składane do godziny 15.00. Zamówione materiały budowlane Wykonawca dostarczy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie Prudnika własnym transportem w terminie do 96 godzin od daty złożenia zamówienia tj. 4 dni. Koszt transportu wliczony jest w cenę towaru.
4. Dostawy realizowane będą od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 - 14.00
5. Za datę dostawy uznaje się datę wydania - za stosownym pokwitowaniem - przedmiotu umowy - osobie upoważnionej przez Zamawiającego.
6. W razie ujawnienia wad w dostarczonym przedmiocie zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany go na towar dobrej jakości własnym transportem i na własny koszt, w terminie 4 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego. (dopuszcza się drogę elektroniczną fax lub e-mail)
Miejsce i termin składania ofert: Termin składania oferty cenowej

1. Do dnia 24.01.2017 r. do godziny 15:00 na adres: Zarząd Budynków Komunalnych w Prudniku, ul. Piastowska 42, 48-200 Prudnik, w sekretariacie, pok. nr 14.
2. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie opisanej: Oferta na dostawę cegieł i płytek szamotowych oraz gliny mielonej na potrzeby Zarządu Budynków Komunalnych w Prudniku. Należy wskazać nazwę Wykonawcy
3. O terminie złożenia oferty, w tym przesłanej pocztą decyduje data wpływu do Zamawiającego.
Otwarcie ofert:Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego.
Termin składania:2017-01-24
Miejsce i termin realizacji:Termin realizacji: do 31 grudnia 2017 roku
Wymagania:Kryteria oceny oferty: Cena 100 %
Do oferty należy dołączyć:

1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

UWAGA: Odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów zarządzających, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym, winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np.: uchwałę w sprawie powołania określonej osoby)

W/w dokumenty należy złożyć w formie kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Pełnomocnik winien załączyć do oferty pełnomocnictwo do złożenia oferty i do zawarcia umowy.
Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o złożonych ofertach i wyborze najkorzystniejszej oferty, umieszczając informację na stronie www.bip.zbkprudnik.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie ZBK w terminie 30 dni po upływie terminu złożenia ofert. W tym okresie Wykonawcy pozostają związani ofertą.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
Kontakt:Osoba do kontaktu: W zakresie przedmiotu zamówienia Pan Andrzej Mięczakowski tel. 77 436 38 84 wew. 39
Źródło: Internet i własne
Załączniki: