Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 13415410 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg nieograniczony - Polska
Data dodania oferty:2017-04-20
Przedmiot ogłoszenia:DOSTAWA WODY MINERALNEJ"
Organizator:Spółka ,,Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.
Adres: ul. Lubelska 26, 03-802 Warszawa
Województwo / powiat: mazowieckie, pow. Warszawa
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel. 22 47 38 716
Opis:DOSTAWA WODY MINERALNEJ"
Opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział IV SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na niżej wymienione zadania:
Zadanie nr 1 - dostawa wody mineralnej w opakowaniach o pojemności 1,5 1 oraz 0,3 1 lub 0,33 1 dla Spółki ,,Koleje Mazowieckie -
KM" sp. z o.o.
Zadanie nr 2 - dostawa wody mineralnej w opakowaniach o pojemności 18,9 1 dla Spółki ,,Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.
Zadanie nr 3 - dostawa wody mineralnej w opakowaniach o pojemności 1,5 1 oraz 0,3 1 lub 0,33 1 dla Oddziału Usług Utrzymania.
Specyfikacja:Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego w pok. 213,
II piętro w godz. 8.00 - 14.00 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, po złożeniu wniosku o udostępnienie SIWZ,
znak: MWZ2-26-27-2017 na adres przetargi a mazawieckie.com.pl
1. Pocztą elektroniczną - bezpłatnie
2. Pocztą zwykłą - po przesłaniu potwierdzenia wpłaty 20,00 zł (słownie: dwadzieścia 00/100 złotych) na rachunek
_______bankowy Zamawiającego: Bank Pekao S.A. 29 1240 1082 1111 0010 1924
Miejsce i termin składania ofert: Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy składać/przesłać w terminie do dnia 28 kwietnia 2017 r. do godz. 10.30 na adres: ,,Koleje Mazowieckie - KM"
sp. z o.o., ul. Lubelska 26, 03-802 Warszawa do kancelarii Spółki. Za dostarczenie oferty do innego pokoju Zamawiający nie ponosi
odpowiedzialności.
2. Oferty otrzymane po terminie składania ofert zostaną zwrócone Wykonawcom bez ich otwierania, po upływie terminu
przewidzianego na wniesienie protestu.
Otwarcie ofert:Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28 kwietnia 2017 r. o godz. 11-- w siedzibie Zamawiającego.
Termin składania:2017-04-28
Miejsce i termin realizacji:Termin wykonania zamówienia
Zamawiający wymaga, aby dostawy przedmiotu zamówienia były realizowane w okresie 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy
o zamówienie dla zadania 1 i 2 oraz do 30 września 2017 r. dla zadania nr 3.
Wadium:nie wymagane
Wymagania:Opis warunków udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności łub czynności: działalność prowadzona na potrzeby
wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający
nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia,
zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi
stosunków.
3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w Rozdz. VIII SIWZ,
metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń winno jednoznacznie
wynikać, że Wykonawca spełnia warunki.
4. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału
w postępowaniu, z zastrzeżeniem § 16 ust. 7 Regulaminu.
5. Z udziału w postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie § 12 ust. 1 i 2 Regulaminu.
6. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy wykonawców, którzy w okresie 3 lat przed wszczęciem
postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszyli obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku
zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie
wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia
Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu
i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia
obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1. W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdz. VII ust. 1 SIWZ,
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 3 do
SIWZ.
2. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, w okolicznościach, o których mowa w § 12
ust. 1 Regulaminu, Wykonawca składa:
1) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 4 do SIWZ,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym
mowa w ust. 2 pkt 2, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający,
że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert,
2) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 6
pkt 2, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji
Wykonawcy, złożonym przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących
przedłożonego dokumentu.
4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa
oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. VIII ust. 1 SIWZ oraz wypełnione i podpisane szczegółowe wymagania dla asortymentu
- deklaracja Wykonawcy, z wykorzystaniem odpowiednio dla danego zadania wzoru załącznika nr 5-5.2 do SIWZ.
5. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia:
1) ustanowią pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
2) pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione winno być zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez
prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów i dołączone do oferty,
3) w celu potwierdzenia spełniania warunków oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w ust. 2 muszą być złożone przez każdego z Wykonawców, natomiast
dokument wymieniony w ust. 1 w taki sposób, aby wykazać spełnianie danego warunku łącznie.
6. Do oferty Wykonawca dołącza, oprócz dokumentów, o których mowa w ust. 1-5 niniejszego Rozdziału:
1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 1 do SIWZ,
2) wypełniony i podpisany Formularz cenowy, z wykorzystaniem odpowiednio dla danego zadania wzoru załącznika nr 2-2.2 do
SIWZ,
3) pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, w przypadku jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik.
7. Dokumenty wymienione w ust. 1, ust. 2 pkt 1, ust. 6 pkt 1,2 muszą być złożone w formie oryginałów, dokumenty wymienione
w ust. 2 pkt 2, ust. 3 mogą być złożone w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez
upoważnionego/ych przedstawiciela/i Wykonawcy, natomiast pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 5 pkt 2 oraz ust. 6 pkt 3
powinno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach
których Wykonawca polega na zasadach określonych w § 16 ust. 4 Regulaminu, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio
Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty.
9. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona
kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
10. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
11. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych jako tajemnica przedsiębiorstwa:
1) Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej
kopercie z oznakowaniem ,,tajemnica przedsiębiorstwa" lub spięte oddzielnie od pozostałych jawnych dokumentów oferty,
2) postępowanie przetargowe jest jawne dla Wykonawców będących uczestnikami danego postępowania z wyjątkiem informacji
stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca
składając ofertę zastrzegł w odniesieniu do tych informacji, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania
oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji,
o których mowa w § 25 ust. 4 Regulaminu.
Kryteria oraz sposób oceny ofert
1. W niniejszym postępowaniu jedynym kryterium oceny ofert jest cena. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość
punktów - 100,0000. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według wzoru podanego poniżej
C =
cena oferty z najniższą ceną brutto
x 100 [pkt]
cena oferty badanej brutto
2
2. Punkty zostaną obliczone z dokładnością do czterech miejsc po przecinku. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty
w kryterium cena.
3. Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na fakt, iż zostały złożone oferty o takiej samej cenie,
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych.
4. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż w złożonych wcześniej ofertach.
Termin związania oferta
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Kod CPV:15981000-8, 15981200-0
Numer dokumentu:MWZ2-26-27-2017
Źródło: Internet i własne
Załączniki: