Zgłoś sugestię
AAA
Numer ogłoszenia: 27084980 aktualne PROMOWANE zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg nieograniczony - Polska
Data dodania oferty:2024-04-26
Przedmiot ogłoszenia:Remont instalacji elektrycznych
Organizator:Spółdzielnia Mieszkaniowo-Budowlana ,,Jary"
Adres: ul. W. Surowieckiego 12, 02-785 Warszawa
Województwo / powiat: mazowieckie, pow. Warszawa
Państwo: Polska
Telefon / fax:telefon: 22 641 66 04 fax: 22 641 69 51, tel. 22 644-99-81, tel. 883 701 199
E-mail:
Opis:III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: ,,Remont instalacji elektrycznych - WLZ w budynkach:
-- Zadanie A - Cybisa 2 (przedmiar robót załącznik nr 8),
-- Zadanie B - Cybisa 9 (przedmiar robót załącznik nr 9),
-- Zadanie C - Pięciolinii 1 (przedmiar robót załącznik nr 10),
-- Zadanie D - Puszczyka 4 (przedmiar robót załącznik nr 11),
-- Zadanie E - Puszczyka 13 (przedmiar robót załącznik nr 12).
-- Zadanie F - Puszczyka 18 (przedmiar robót załącznik nr 13).
-- Zadanie G - Służby Polsce 2 (przedmiar robót załącznik nr 14).
-- Zadanie H - Sosnowskiego 4 (przedmiar robót załącznik nr 15).
-- Zadanie I - Wiolinowa 1 (przedmiar robót załącznik nr 16).
-- Zadanie J - Wiolinowa 5 (przedmiar robót załącznik nr 17).
-- Zadanie K - Wiolinowa 11 (przedmiar robót załącznik nr 18).
Podstawowy zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach prowadzonego postępowania sprowadza się do remontu instalacji elektrycznej - WLZ i dla każdego z w/w budynków obejmuje czynności przedstawione w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 i 18.oraz w projekcie budowlanym (do wglądu w siedzibie Zamawiającego).
Zamawiający przewiduje pozostawienie części istniejących opraw prod. Voltea Poland Sp. z o.o. montowanych w zasobach SMB JARY w 2023 r. (oprawy są do demontażu i ponownego montażu w miejscach przewidzianych projektem).
Zamawiający przewiduje wykonanie wymiany instalacji elektrycznej na poziomie piwnic z wyłączeniem pomieszczeń komórek lokatorskich (wymianie podlega instalacja w częściach komunikacyjnych piwnic, pomieszczeniach administracyjnych min. przyłącza wody, rowerownie, węzły, pomieszczenia zsypów itp.).
Zakres prac obejmuje wykonanie napraw budowlanych po towarzyszących pracach realizowanych przez Operatorów Telewizji Kablowej (uzupełnienie tynku po zdemontowanych listwach, zaprawienie bruzd, ubytków, wykonanie gładzi oraz pomalowanie).
Sprawdzenia zakresu prac należy dokonać poprzez wizję lokalną placu budowy i potwierdzić powyższe stosownym oświadczeniem w składanej ofercie (Załącznik nr 2 i 6).
Miejsce i termin składania ofert: 6. Oferent powinien umieścić ofertę wraz z pozostałymi dokumentami i oświadczeniami w dwóch kopertach, opisanych w następujący sposób:
a) koperta zewnętrzna:
powinna być zaadresowana na Zamawiającego, na adres podany na wstępie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, opisana:
,,Oferta do przetargu nieograniczonego na remont instalacji elektrycznych - WLZ w budynkach przy Ul. Cybisa 2 i 9, Ul. Pięciolinii 1, Ul. Puszczyka 4,13 i 18, Służby Polsce 2, Sosnowskiego 4, Ul. Wiolinowej 1, 5 i 11. Nie otwierać przed 10.05.2024 r., godz. 1 045"
b) koperta wewnętrzna:
powinna być zaadresowana oraz opisana jw. oraz dodatkowo musi zawierać nazwę i adres Oferenta.
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Spółdzielni Mieszkaniowo-Budowlanej ,,Jary" (w sekretariacie - pok. 206) nie później niż do dnia 10.05.2024 r. do godz. 1000.
Otwarcie ofert:2. Zamawiający otworzy koperty z ofertami w dniu 10.05.2024 r. o godz. 1045 w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 209 (sala konferencyjna). 1. Otwarcie ofert jest jawne.
Termin składania:2024-05-10
Miejsce i termin realizacji:VIII. Termin wykonania zamówienia
Zamówienie należy zrealizować w nieprzekraczalnym terminie wskazanym w umowie.
Wadium:w wymaganiach
Wymagania:II. Tryb udzjelenia zamówienia publicznego
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień i przeprowadzania przetargów na wykonanie robót, świadczenie usług i zakup towarów na rzecz Spółdzielni Mieszkaniowo-Budowlanej ,,JARY", zwanym w dalszej części ,,regulaminem". W sprawach nieuregulowanych zapisami niniejszej SIWZ, stosuje się przepisy wspomnianego regulaminu oraz inne powszechnie obowiązujące w Polsce przepisy prawa.
IV. Informacja na temat części zamówienia i możliwości składania ofert częściowych oraz możliwości składania ofert wariantowych
1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferent może złożyć ofertę na jedno lub kilka zadań.
2. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danym zadaniu.
3. Oferta częściowa musi obejmować minimum jedno z zdań.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
V. Informacja na temat przewidywanych zamówień dodatkowych
Zamawiający nie przewiduje ale też nie wyklucza zamówień dodatkowych.
Udzielenie zamówienia dodatkowego musi pozostawać w ścisłym związku z prawidłowym wykonaniem zamówienia podstawowego, tj wykonanie zamówienia dodatkowego lub zamówień dodatkowych jest warunkiem koniecznym prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego. Zamówieniem dodatkowym jest tylko takie zamówienie, bez którego wykonania przed zakończeniem realizacji zamówienia podstawowego lub równolegle z nim, zamówienie podstawowe nie może być prawidłowo wykonane. To, że zamówienie dodatkowe nie zostało objęte zamówieniem podstawowym wynika z faktu, iż zamówienia dodatkowe muszą być nieprzewidywalne (których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia). Wartość zamówienia dodatkowego nie może przekroczyć 20% wartości zamówienia podstawowego.
VI. Maksymalna liczba wykonawców, z którymi Zamawiający zawrze umowę
Zamawiający nie przewiduje w niniejszym postępowaniu zawarcia umowy ramowej. Zamawiający w niniejszym postępowaniu może zawrzeć umowę z jednym lub kilkoma Oferentami.
VII. Informacja w sprawie zwrotu kosztów w postępowaniu
Koszty udziału w postępowaniu, a w szczególności koszty sporządzenia oferty, pokrywa Oferent. Zamawiający wyklucza możliwość zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający ponadto zastrzega sobie w każdej chwili prowadzenia postępowania prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny. Również w takim przypadku nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów poniesionych na przygotowanie oferty.
IX. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków; informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie muszą przedłożyć Oferenci
1. W przetargu mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełniają warunki SIWZ, tj.:
1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku wymagane jest dołączenie do oferty:
a) aktualnego odpisu z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
1.2.1. Oferent musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum trzy porównywalne roboty budowlane polegające na remoncie instalacji elektrycznych, każda o wartości robót nie mniejszej niż 400 tys. zł. wartości netto. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku do oferty należy dołączyć wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających
swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ)
Do wykazu wykonanych robót budowlanych (do oferty) można dołączyć dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje).
1.2.2. Oferent musi wykazać, iż dysponuje osobami do wykonania niniejszego zamówienia, tj. posiadającymi potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i przynależność do właściwej izby zawodowej (inżynierów budownictwa) w zakresie: 1 osoba do kierowania robotami elektrycznymi
- oraz minimum 4 osobami z kwalifikacjami do wykonywania robót będących przedmiotem prowadzonego postępowania przetargowego.
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku do oferty należy dołączyć:
a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami elektrycznymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ).
b) uprawnienia elektryczne (lub inne kwalifikacje) oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacją o opłaceniu obowiązkowych składek od odpowiedzialności cywilnej (np. zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa)
1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku należy do oferty dołączyć:
- Oświadczenie - zgodne z Załącznikiem nr 3 do SIWZ;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 tys. PLN (słownie: pięćset tysięcy zł.)
2. Inne oświadczenia i dokumenty, które należy przedłożyć wraz z ofertą.
2.1. Oświadczenie, że Oferent zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - Załącznik nr 2 (formularz oferty).
2.2. Oświadczenie, że Oferent dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji przedsięwzięcia, zapoznał się z warunkami i faktycznym zakresem zamówienia oraz uzyskał wszelkie informacje konieczne do przygotowania oferty, w tym wyceny zamówienia i zawarcia umowy (Załącznik nr 6).
Wizji lokalnej należy dokonać od poniedziałku do piątku w godzinach od 10°° do 1400 po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu (pkł XII SIWZ).
2.3. Pełnomocnictwo, jeśli takie jest ustanowione, do reprezentowania Oferenta ubiegającego się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
Uwaga: Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. ,,spełnia - nie spełnia")
X. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Oferentami
1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, Zamawiający oraz Oferenci mają obowiązek przekazywać na piśmie, faksem (adres Zamawiającego podany został w oznaczeniu Zamawiającego na stronie nr 2 SIWZ) lub drogą elektroniczną (e-mail).
2. Jeżeli Zamawiający lub Oferent przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub e-mailem, każda ze stron na żądanie drugiej ma obowiązek potwierdzić fakt ich otrzymania.
3. Informację o wyborze oferty najkorzystniejszej bądź o unieważnieniu postępowania Zamawiający zamieszcza dodatkowo na swojej stronie internetowej (jak SIWZ).
XI. Opis sposobu udzielania wyjaśnień dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia
1. Oferent może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie SIWZ. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień (nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert) pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosku lub dotyczy udzielonych już wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Zamawiający treść wyjaśnień wraz z wnioskiem Oferenta, bez ujawnienia źródła zapytania, zamieści na stronie internetowej, na której umieszczona jest SIWZ.
2. W uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu do składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować treść dokumentów składających się na SIWZ. Każda wprowadzona przez Zamawiającego zmiana stanie się częścią Specyfikacji i zostanie zamieszczona na stronie internetowej, na której umieszczona jest SIWZ oraz będzie wiążąca dla Oferentów.
3. Zamawiający umożliwi Oferentom przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca realizacji przedsięwzięcia w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Wszystkie koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy Oferent. Każdy Oferent ponosi również wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji oraz za wszelkie straty lub szkody powstałe jako następstwo wizji lokalnej.
4. Treść niniejszej SIWZ zamieszczona jest na stronie internetowej. Wszelkie zmiany, modyfikacje treści SIWZ, jak też wyjaśnienia i odpowiedzi na pytania co do treści SIWZ, Zamawiający zamieszczać będzie także pod wskazanym adresem.
XIII. Wymagania dotyczące wadium
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
-- Zadanie A - 42 500,00 zł. (słownie: czterdzieści dwa tysiące pięćset PLN),
-- Zadanie B - 28 500,00 zł. (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy pięćset PLN),
-- Zadanie C - 39 000,00 zł. (słownie: trzydzieści dziewięć tysięcy PLN),
-- Zadanie D - 22 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia dwa tysiące PLN),
-- Zadanie E - 23 500,00 zł. (słownie: dwadzieścia trzy tysiące pięćset PLN).
-- Zadanie F - 31 000,00 zł (słownie: trzydzieści jeden tysięcy PLN).
-- Zadanie G - 20 000,00 zł (słownie dwadzieścia tysięcy PLN)
-- Zadanie H - 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy PLN)
-- Zadanie I - 34 500,00 zł (słownie: trzydzieści cztery tysiące pięćset PLN)
-- Zadanie J - 27 500,00 zł (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy pięćset PLN)
-- Zadanie K - 19 000,00 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy PLN)
(za wszystkie zadania - 301 500,00 PLN - słownie: trzysta jeden tysięcy pięćset PLN ).
1.1. Wadium musi być wniesione w pieniądzu;
1.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert - termin wnoszenia wadium upływa w dniu 09.05.2024 r., (wpływ na rachunek Spółdzielni).
2. Wadium należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: BNP PARIBAS, 41 1600 1462 1742 7413 3000 0001.
Uwaga: Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego.
2.3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Oferentom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Oferenta, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Ponadto Zamawiający zwróci wadium, gdy:
- upłynął termin związania ofertą, o którym mowa w niniejszej specyfikacji;
- postępowanie zostało unieważnione.
2.4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Oferenta, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
2.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, gdy Oferent, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy
- nie wniósł zabezpieczenia
- zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Oferenta.
XIV. Termin związania ofertą
Okres związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, tj. od dnia 10.05.2024 r. Dzień ten jest 1 (pierwszym) dniem terminu związania ofertą.
XV. Opis sposobu przygotowania ofert
Zamawiający wymaga załączenia do oferty szczegółowego wykazu prac, materiałów niezbędnych do wykonania robót oraz ich cen tj. kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót określony przez zamawiającego.
1. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Do oferty należy dołączyć:
2.1. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści - Załącznik nr 7 - jako pierwsza strona Oferty)
2.2. Dokumenty i oświadczenia wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ.
2.3. Dowód wniesienia wadium.
2.4. Dokumenty dołączone do oferty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta (uwaga! - przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Oferenta) -z zastrzeżeniem dokumentu wyszczególnionego w pkt 4.4. niniejszego rozdziału SIWZ.
2.5. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami (dokumentami i oświadczeniami) stanowi jedną całość. Zaleca się, aby wszystkie strony były ze sobą połączone w sposób uniemożliwiający ich samoczynną dekompletację (np. zszyte, spięte, zbindowane, itp.).
3. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona na piśmie, w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem poświadczonym przez Oferenta (przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Oferenta).
4.1. Oferta musi być napisana na maszynie do pisania, komputerze lub nieścieralnym atramentem.
4.2. Oferta musi być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Oferenta.
4.3. Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenie Oferenta, muszą być również podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Oferenta.
4.4. Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem oraz do parafowania stron należy dołączyć do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Oferenta. Upoważnienie/pełnomocnictwo winno być dołączone w oryginale lub w postaci kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
4.5. Wszelkie miejsca, w których Oferent naniósł zmiany, muszą być parafowane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Oferenta.
5. Zaleca się, aby zapisane strony oferty, wraz z dołączonymi do niej dokumentami i oświadczeniami były ponumerowane oraz parafowane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Oferenta.
7. Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu, przed upływem terminu do składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty należy umieścić w kopercie, opisanej jak wyżej w pkt. 6. Koperta zewnętrzna dodatkowo musi być oznaczona określeniami: ,,Zmiana" lub ,,Wycofanie".
8. Złożona oferta wraz z załącznikami będzie jawna, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji co, do których Oferent składając ofertę zastrzegł (w odniesieniu do tych informacji), że nie mogą być one udostępniane.
8.1. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, winny być zgrupowane i stanowić oddzielną część oferty, opisaną w następujący sposób: ,,tajemnice przedsiębiorstwa - tylko do wglądu przez Zamawiającego".
8.2. Oferent, który będzie chciał skorzystać z jawności dokumentacji z postępowania, musi wystąpić w tej sprawie do Zamawiającego z wnioskiem. Wyboru dnia oraz godziny, kiedy może nastąpić przeglądanie protokółu końcowego postępowania o udzielenie zamówienia dokona Zamawiający z tym, że przeglądanie winno nastąpić bez zbędnej zwłoki.
XVI. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Oferent poda cenę ofertową na formularzu oferty, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
2. Podana ryczałtowa cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, wynikające z wizji lokalnej obiektu objętego przedmiotem zamówienia i opisu przedmiotu zamówienia. Ryczałtowa cena ofertowa będzie niezmienna bez względu na rzeczywisty poziom cen, jakie kształtować się będą w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Ryczałtowa cena ofertowa powinna obejmować również wszelkie inne koszty Oferenta niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia (m. in. organizację i oznakowanie placu budowy, wykonanie zaplecza socjalnego dla pracowników, opłaty z tytułu zużycia energii elektrycznej i wody w okresie prowadzenia robót, wszelkie opłaty związane z prowadzeniem i odbiorem robót, wywóz materiałów rozbiórkowych, uporządkowanie placu budowy po wykonaniu robót, itp.)
3. Cenę oferty należy podać w następujący sposób: cenę bez podatku VAT (netto),
należny VAT,
cenę łącznie z należnym podatkiem VAT (brutto).
4. Cena ofertowa musi być podana w złotych polskich, cyfrowo i słownie (do drugiego miejsca po przecinku). Brak określenia ceny w postaci słownej poczytany zostanie za błąd co do formy oferty i nie będzie skutkować jej odrzuceniem.
5. Zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę zawierającą rażąco niską cenę realizacji zamówienia w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie zostaną zwrócone Oferentom, na Ich wniosek, bez otwierania.
XVIII. Informacje o trybie otwarcia i oceny ofert
2. Podczas otwarcia kopert z ofertami, Zamawiający poda (odczyta) imię i nazwisko, nazwę (firmę) oraz adres (siedzibę) Oferenta, którego oferta jest otwierana, a także informacje dotyczące ceny oferty, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji, itp. zawartych w formularzu oferty.
3. W przypadku, gdy Oferent nie był obecny przy otwieraniu ofert, na Jego wniosek, Zamawiający prześle wszystkie informacje, o których mowa w pkt. 2 niniejszego rozdziału.
4. Następnie Zamawiający przystąpi do poufnego badania ofert. W toku badania ofert Zamawiający sprawdzi, czy poszczególni Oferenci nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
5. W przypadku, gdy Oferent zostanie wykluczony z postępowania, złożona przez niego oferta nie jest rozpatrywana. Ofertę Oferenta wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
6. Zamawiający sprawdzi także czy Oferenci, którzy nie zostali wykluczeni, złożyli ważne oferty.
7. Z zastrzeżeniem wyjątków określonych w Regulaminie udzielania zamówień i przeprowadzania przetargów na wykonanie robót, świadczenie usług i zakup towarów na rzecz Spółdzielni Mieszkaniowo-Budowlanej ,,JARY" oferta niezgodna z regulaminem lub sprzeczna z treścią SIWZ, podlega odrzuceniu. Zamawiający odrzuci rozpatrywaną ofertę także, gdy zawiera rażąco niską cenę.
8. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzjelenia przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert a także uzupełnienia brakujących dokumentów.
9. Zamawiający poprawi w tekście oferty omyłki zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień i przeprowadzania przetargów na wykonanie robót, świadczenie usług i zakup towarów na rzecz Spółdzielni Mieszkaniowo-Budowlanej ,,JARY".
10. Oferty spełniające wymogi formalne poddane zostaną wstępnej ocenie zgodnie z przyjętymi w pkt XIX kryteriami.
11. W przypadku, gdy złożona zostanie mniej niż jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu, przetarg zostanie unieważniony. Zamawiający unieważni postępowanie także w innych przypadkach, określonych w Regulaminie udzielania zamówień i przeprowadzania przetargów na wykonanie robót, świadczenie usług i zakup towarów na rzecz Spółdzielni Mieszkaniowo-Budowlanej ,,JARY".
12. Oferenci, których złożone oferty uzyskają najwyższą ilość punktów wg wstępnej oceny zostaną zaproszeni przez Zamawiającego do negocjacji - zaproponowany przez Zamawiającego termin negocjacji nie może być krótszy niż trzy dni robocze (chyba że Oferent wyrazi zgodę na jego skrócenie).
13. Przedmiotem negocjacji jest uzyskanie korzystniejszych warunków niż przedstawione w ofercie złożonej w prowadzonym postępowaniu.
14. Protokół z negocjacji, podpisany przez Zamawiającego i Oferenta, zawiera ostateczne warunki zaproponowane przez Oferenta i uznawany jest jako oferta ostateczna oraz stanowi integralną część złożonej przez Oferenta oferty.
Kontakt:XII. Osoby ze strony Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Oferentami
Zamawiający wyznacza następujące osoby do porozumiewania się z Oferentami w sprawach dotyczących niniejszego postępowania:
- Pani Małgorzata Śnieguła - sprawy proceduralne (tel. 22 644-99-81)
- Pan Łukasz Lewandowski - sprawy techniczne (tel. 883 701 199) Adres e-mail wspólny do w/w osób: (info@smbjary.waw.pl)
Źródło: Internet i własne
Załączniki: