Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2024-03-29
Przedmiot ogłoszenia:Remont Kościoła
Organizator:Parafia Rzymskokatolicka p.w. Ducha Świętego w Borowym Młynie
Adres: ul. Jana Pawła II 24, 77-138 Borowy
Województwo / powiat: pomorskie, pow. bytowski
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel. 602379750
Opis:Remont Kościoła Parafialnego p.w. Ducha Świętego w Borowym Młynie
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
w sprawie zamówienia na przeprowadzenie prac konserwatorsko-restauratorskich: ,,Remont Kościoła Parafialnego p.w. Ducha Świętego w Borowym Młynie"
Tryb udzjelenia zamówienia:
Zamówienia udzieli się Wykonawcy w drodze postępowania ofertowego, zgodnie z Rządowym Programem Odbudowy Zabytków RPOZ/2022/7348/PolskiLad na realizację inwestycji: ,,Remont Kościoła Parafialnego p.w. Ducha Świętego w Borowym Młynie"
III. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są ,,Remont Kościoła Parafialnego p.w. Ducha Świętego w Borowym Młynie"
1. a)Zakres do wykonania:
Prace polegające m in. na naprawie, odtworzeniu oraz wymianie zewnętrznych tynków wapiennych wraz z odtworzeniem detalu architektonicznego oraz wykonaniu nowych powłok malarskich (laserunek).
Ib) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dodatek nr 1 do zapytania ofertowego tj. przedmiar robót, stwor, projekt architektoniczno-budowlany, projekt konserwatorski.
Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć do dnia 29.04.2024 r., do godz. 09:00.
Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę.
Otwarcie ofert:Otwarcie nastąpi w dniu 29.04.2024 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego tj. Parafia p.w. Ducha Świętego w Borowym Młynie, Ul. Jana Pawła II 24, 77-138 Borowy Młyn.
Termin składania:2024-04-29
Miejsce i termin realizacji:Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do dnia 30.09.2024 roku.
Wymagania:Warunki wykonania/prowadzenia prac:
1) . Prace muszą zostać wykonane zgodnie z decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac przy zabytku. Decyzja znak ZND 5142.95.2020 KM z dnia 30.11.2020 r.
Prace muszą zostać wykonane wyłącznie z użyciem specjalistycznych materiałów wysokiej jakości, przeznaczonych do pracy przy zabytkach i dostosowanych do przedmiotu zamówienia.
2) . Oferenci zobowiązani są do przedstawienia na żądanie Zamawiającego listy materiałów (rodzaj materiału, producent oraz oznaczenie pozwalające jednoznacznie zidentyfikować materiał), które planują wykorzystać przy prowadzeniu prac. Weryfikacja dopuszczenia przedstawionych materiałów oraz ew. zamienników dokonana zostanie przez Zamawiającego. Zamawiający nie narzuca zastosowania materiałów konkretnych
producentów, a badać będzie się wyłącznie walory jakościowe propozycji oraz ich dostosowanie do przedmiotu zamówienia.
3). Złożenie oferty wiąże się z zobowiązaniem do wykonania prac zgodnie ze wszelkimi odnośnymi przepisami prawa (prawo budowlane, prawo ochrony zabytków, w tym przepisy wykonawcze dotyczące BHP, zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, zastosowania stosownych oznaczeń itp.) oraz do fizycznego udziału w odbiorach.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do odbycia wizji lokalnej. Dokument potwierdzający odbycie wizji lokalnej podpisany przez Zamawiającego należy dołączyć do oferty.
W przypadku nie dołączenia do oferty niniejszego protokołu oferta zostanie odrzucona.
Zakres odpowiedzialności Wykonawcy:
1. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za fachową i terminową realizację usług, zapewnienie współpracy odpowiednio wykwalifikowanych specjalistów, zapewnienie odpowiedniej obsługi logistycznej i administracyjnej niezbędnej dla realizacji umowy.
2. Oferent, w przypadku wyboru jego oferty, udzieli gwarancji umownej i rękojmi na wykonane prace na okres nie krótszy niż 3 lat, maksymalny termin gwarancji 5 lat (okres gwarancji jest jednym z kryterium oceny ofert).
3. Szczegółowy zakres odpowiedzialności został określony w projekcie umowy.
Warunki udziału w postępowaniu:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Wykonawca spełni warunek zdolności ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 480.000, 00.zł.-dokument na potwierdzenie warunku dołączyć do oferty.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców na zasadzie spełnia/nie spełnia.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
1.4.1. W zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego:
Wykonawca posiada doświadczenie polegające na wykonaniu dwóch robot budowlanych -o wartości nie mniejszej niż 220.000,00 zł brutto każda, polegające na wykonaniu prac
0 podobnym rodzaju i zakresie rzeczowym do przedmiotu zamówienia w obiektach będącymi zabytkami wpisanymi do rejestru zabytków, zgodnie ze sztuką budowlaną
1 prawidłowo je ukończył oraz załączy dowody określające, że roboty te zostały wykonane i odebrane bez uwag - wykazać w/w doświadczenie na załączniku nr 4.
(wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;]
1.4.2. W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym w szczególności co najmniej przedstawi:
- Osobę kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i co najmniej 18 miesięcy doświadczenia zawodowego (po uzyskaniu uprawnień budowlanych) w pełnieniu kierownika budowy/robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz spełniającego wymagania art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2022, póz. 840), który kierował co najmniej jedną robotą przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków o wartości minimum 480.000,00 zł brutto.
wykazać w/w osobę/osoby na załączniku nr 5 - wykaz osób,
[wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; I
VII. Zasoby podmiotów trzecich:
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozawalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują zamówienia, do realizacji których zdolności te są wymagane.
5 Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w ust. 1, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych zasobów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe o których mowa w ust 1.
VIII. Warunki wykluczenia:
1. Zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
2. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Wykonawca nie może być wpisany do KRD ani żadnego innego rejestru długów
3. Wykonawca nie może być postawiony w stan likwidacji lub upadłości
4. Wykonawca, iż nie może podlegać wykluczeniu w związku z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
IX. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia
- ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 480.000,00 zł.- dokument na potwierdzenie warunku dołączyć do oferty - zgodnie z punktem VI 1.3 zapytania ofertowego.
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
- oświadczenie o braku podstaw wykluczenia - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego
- wykaz robót budowlanych- załącznik nr 4 do zapytania ofertowego wraz z dokumentami potwierdzającym należyte wykonanie roboty - zgodnie z punktem VI 1.4.1 zapytania ofertowego.
- wykaz osób- załącznik nr 5 do zapytania ofertowego - zgodnie z punktem VI 1.4.2 zapytania ofertowego.

XI. Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia:
1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej.
2. Katalog zmian do umowy został zawarty w załączniku nr 6 do zapytania ofertowego projekcie umowy.
XII. Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
Zamawiający odrzuci ofertę złożoną po terminie składania ofert.
4. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
5. Ofertę wraz z załącznikami należy przygotować w języku polskim trwałą czytelną techniką, wypełnioną i parafowaną w całości w formie pisemnej - papierowej złożyć wyłącznie osobiście w siedzibie Parafii (po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu) lub listownie, w nieprzekraczalnym terminie na adres Zamawiającego wskazany w punkcie XIV.l. zapytania ofertowego.
6. Wykonawca złoży ofertę w zaklejonej kopercie skierowanej na adres Zamawiającego wraz z oznaczeniem: oferta na:
,,Remont Kościoła Parafialnego p.w. Ducha Świętego w Borowym Młynie"
nie otwierać przed 29.2024 r. godz. 10:00
7. Oferty należy składać na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
8. Osoba podpisująca ofertę musi być upoważniona do reprezentowania Oferenta. W przypadku, jeśli prawo reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów jak CEiDG albo KRS, oferta do której nie dołączono pełnomocnictwa będzie uznana za nieważną.
9. Oferty niekompletne zostaną wezwane do uzupełnień.
10. Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby składające ofertę. Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do Zamawiającego (nie decyduje data nadania listu poleconego), w tym godzina dostarczenia.
11. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego
12. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Pozostałe wymagania:
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zapytaniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.
2. O wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający powiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty oraz zamieści informację na stronie internetowej.
3. Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień w szczególności w związku z weryfikacją oświadczeń złożonych przez oferentów.
6. W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść zaproszenia do składania ofert.
7. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani ofert
wariantowych.
9. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
XVII. Rozstrzyganie sporów
Ewentualne rozstrzyganie sporów w relacjach z Wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu będzie przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.
XVIII. Wykaz dokumentów wymaganych w ofercie:
- formularz ofertowy- złącznik nr 1 do zapytania ofertowego
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
- oświadczenie o braku podstaw wykluczenia- załącznik nr 3 do zapytania ofertowego
- ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 480.000 zł.-dokument na potwierdzenie warunku dołączyć do oferty - zgodnie z punktem VI 1.3 zapytania ofertowego.
- wykaz robót budowlanych- załącznik nr 4 do zapytania ofertowego wraz z dokumentami potwierdzającym należyte w, konanie roboty
- wykaz osób- załącznik nr 5 do zapytania ofertowego
- podpisany przez Zamawiającego protokół z odbycia wizji lokalnej.
- kosztorys ofertowy.
Kontakt:Dane kontaktowe dla oferentów:
1. Kontakt dopuszczalny wyłącznie w kwestii opisu przedmiotu zamówienia oraz w kwestii formalno-prawnej, formalnej. Wszelkie pytania można składać pocztą elektroniczną
na adres
jacekhalman@wp.pl lub pocztą tradycyjną .
Ks. Proboszcz Jacek Halman DIECEZJA PELPLIŃSKA
Parafia p.w. Ducha Świętego w Borowym Młynie
ul. Jana Pawła II 24,
77-138 Borowy Młyn E-mail: jacekhalman@wp.pl tel. 602379750
Kod CPV:45000000-7, 45400000-1
Źródło: Internet i własne
Załączniki: