Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 18863874 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2020-02-25
Przedmiot ogłoszenia:Sukcesywna ostawa oleju napędowego
Organizator:GMINA SŁUPIA/GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SŁUPI
Adres: Słupia 257, 28-350 Słupia
Województwo / powiat: świętokrzyskie, pow. jędrzejowski
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel.506366525
E-mail:
Strona www:https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
Opis:Sukcesywna ostawa oleju napędowego w roku 2020 do samochodu typu mikrobus 9 osobowy poprzez jego bezpośrednie tankowanie
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Charakterystyka przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oleju napędowego dla potrzeb Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słupi w ilości około 2000 litrów (średnio 200 litrów miesięcznie).
Oferowane paliwo musi spełniać wymagania określone w Polskich Normach Jakościowych.
W przypadku stwierdzenia, że jakość paliwa jest niezgodna z wymogami Polskich Norm Jakościowych, wykonawca zwraca zamawiającemu poniesione koszty badania, jakości oraz udowodnione koszty usunięcia skutków stosowania paliwa wadliwej jakości.
Tankowania odbywać się będą na podstawie rzeczywistego zużycia i bieżących potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy do jej wyczerpania. Zamawiający informuje, że podana wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zakupów co do ilości, ze względu na aktualne potrzeby w takim wypadku Wykonawca nie będzie żądał realizacji pozostałej ilości oraz odszkodowania.
2. Miejscem realizacji dostaw są stacje paliw położone w granicach Gminy Słupia i jego obrębie, jednakże odległość stacji paliw od miejscowości Słupia nie może być większa niż 15 km.
3. Zamówienie będzie realizowane poprzez doraźne, bezgotówkowe tankowanie do samochodu typu mikrobus 9 osobowy za pomocą elektronicznych kart paliwowych wystawionych dla pojazdu wystawionych na GOPS w Słupi, tzw. ,,na okaziciela". Specyfikacja samochodu Zamawiającego
z wyszczególnieniem marki i numeru rejestracyjnego będzie udostępniona przed podpisaniem umowy.
4. Każdorazowo sprzedaż paliwa będzie dokonywana po cenie obowiązującej na danej stacji paliw Wykonawcy w momencie realizacji transakcji, przy uwzględnieniu stałego rabatu wyrażonego
w złotych polskich, naliczanego od ceny brutto. W/w rabat będzie stały/niezmienny w czasie całego trwania umowy.
5. Rozliczenie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będzie na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości paliw. Dokonywane zakupy rozliczane będą 2 razy
w miesiącu. Okres rozliczeniowy trwać będzie od 1-go do 15-go i od 16-go do 31-go dnia danego miesiąca. Każdorazowo do faktury VAT Wykonawca dołączy dokładną ewidencję wykonanych transakcji. Zamawiający dopuszcza możliwość generowania e-faktur.
6. Wykonawca zobowiązuje się do wydania Zamawiającemu 2 kart paliwowych na wskazany numer rejestracyjny pojazdu (z możliwością zwiększenia ich ilości). Dokonanie pierwszej transakcji przy użyciu karty rozpocznie działanie całego systemu tankowania bezgotówkowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia liczby kart paliwowych w trakcie obowiązywania umowy w sytuacji, gdy zmianie ulegnie liczba samochodów służbowych Zamawiającego, numer rejestracyjny samochodu, a także gdy karta ulegnie zniszczeniu.
7. W przypadku utraty, zniszczenia lub kradzieży karty paliwowej, Wykonawca, po telefonicznym zgłoszeniu tego faktu przez Zamawiającego, dokona natychmiastowego zablokowania karty. Wykonawca wyda duplikat karty nieprawidłowo funkcjonującej z winy Wykonawcy bez dodatkowych opłat ze strony Zamawiającego. Za kartę nową (na nowy pojazd) lub zniszczoną/zablokowaną z winy Zamawiającego, Zamawiający zapłaci opłatę zgodną z cennikiem opłat i stawek Wykonawcy,
a Wykonawca ma obowiązek wydać ją Zamawiającemu, nie później niż w ciągu 15 dni roboczych od dnia zgłoszenia takiego zapotrzebowania.
8. Wykonawca zobowiązuje się do okazywania świadectwa jakości sprzedawanych paliw na każde wezwanie Zamawiającego.
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wybór dostawcy oleju napędowego w roku 2020 do samochodu typu mikrobus 9 osobowy poprzez jego bezpośrednie tankowanie" w ramach projektu pn. ,,Rozwój usług społecznych na terenie Gminy Słupia" zgodnie z opisem w zapytaniu ofertowym i niniejszym ogłoszeniu.
Przedmiot zamówienia
Opisano w Zapytaniu ofertowym oraz sekcji "Skrócony opis przedmiotu zamówienia"
Miejsce i termin składania ofert: Termin składania ofert
do dnia 05-03-2020
Miejsce i sposób składania ofert
1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem, pismem czytelnym.
2. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę.
3. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
4. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa.
5. Ofertę należy złożyć do dnia 05.03.2020r. do godz. 14:00 w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słupi osobiście lub przesyłką pocztową/kurierską.
6. Oferty przesłane droga elektroniczną, faxem, e-mailem czy telefonicznie nie będą brane pod uwagę.
7. Koperta powinna być opisana w sposób pokazany poniżej:
GMINA SŁUPIA/GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SŁUPI
z siedzibą: Słupia 257, 28-350 Słupia
Kopertę należy oznakować napisem o treści:
Oferta na ,,Sukcesywna dostawa oleju napędowego w roku 2020 do samochodu typu mikrobus
9 osobowy poprzez jego bezpośrednie tankowanie" z dopiskiem ,,nie otwierać do dnia 05.03.2020" godz. 14:00.
Nie dopuszcza się składania ofert za pomocą faxu lub poczty elektronicznej.
1. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę wpływu do siedziby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słupi.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Oferty złożone po w/w terminie nie będą rozpatrywane i będą odesłane do Oferenta bez otwierania.
5. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia powinny być skalkulowane
w cenie oferty.
6. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji parametrów czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli zamawiający nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem /minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe/ Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne,
7. Termin związania ofertą złożoną w przedmiotowym postępowaniu wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Termin składania:2020-03-05
Miejsce i termin realizacji:Miejsce realizacji zamówienia
Województwo: świętokrzyskie Powiat: jędrzejowski Miejscowość: Słupia
Harmonogram realizacji zamówienia
Maksymalny termin realizacji zamówienia: od momentu podpisania umowy do 31.12.2020r.
Wymagania:Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności lub czynności określonych przedmiotem zamówienia bądź doświadczenie w zakresie objętym postępowaniem ofertowym.
Na spełnienie tego warunku zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wg wzoru z zał. nr 3 do zapytania.
Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Na spełnienie tego warunku zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wg wzoru z zał. nr 3 do zapytania.
Potencjał techniczny
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia.
Na spełnienie tego warunku zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wg wzoru z zał. nr 3 do zapytania.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Na spełnienie tego warunku zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wg wzoru z zał. nr 3 do zapytania.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadają aktualny wpis do KRS lub ewidencji działalności gospodarczej lub innego rejestru, z którego wynikać będzie, że prowadzą działalność gospodarczą (należy dołączyć do oferty).
Na spełnienie warunku udziału w postępowaniu zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wg wzoru z zał. nr 3 do zapytania.
Warunki zmiany umowy
Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy lub jej części:
a) jeżeli zostanie ogłoszona upadłość lub rozwiązanie firmy Wykonawcy,
b) jeżeli zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy,
c) jeżeli Wykonawca nie rozpoczął wykonania umowy lub przez kolejne 3 dni nie kontynuuje wykonania umowy bez uzasadnionych przyczyn, pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie.
d) jeżeli stwierdzona zostanie niewłaściwa jakość oleju napędowego zatankowanego do zbiornika pojazdu Zamawiającego,
e) po dwukrotnym zgłoszeniu reklamacji dotyczącej jakości sprzedanego paliwa,
f) jeżeli Wykonawca nie przedstawi na żądanie Zamawiającego zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że tankowany do pojazdu Zamawiającego olej napędowy odpowiada określonym normom i specyfikacjom Technicznym,
g) jeżeli stwierdzone zostanie nieprawidłowe działanie urządzenia odmierzającego ilość itrów tankowanego oleju napędowego w stacji paliw płynnych Wykonawcy dostarczającej olej napędowy do pojazdów Zamawiającego,
h) jeśli Wykonawca nie dotrzyma warunków zawartych w Zapytaniu ofertowym i niniejszej umowie.
2. Odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z powodów określonych w ust. 1 nie zwalnia Wykonawcy od zapłaty kary umownej i odszkodowania na zasadach określonych w umowie.
3. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy w szczególności, jeżeli:
a) Zamawiający nie wywiązuje się z obowiązku zapłaty faktury, mimo dodatkowego wezwania
w terminie 1 miesiąca od upływu terminu do zapłaty faktury,
b) Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, że wobec zaistnienia uprzednio nie przewidzianych okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań umownych wobec Wykonawcy.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
- formularz ofertowy
- oświadczenie Oferenta o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
- oświadczenie o braku powiązań,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (dla osób fizycznych) - jeśli dotyczy
- wydruk z KRS, CEIDG (jeśli dotyczy)
- podpisane oświadczenie dotyczące, jakości oferowanego paliwa,
- dokument potwierdzający cenę sprzedaży oleju napędowego w wyznaczonym dniu tj. 26.02. 2020r.
Zamówienia uzupełniające
Ilości paliwa określone w § 1 pkt. 3 należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia końcowej ilości każdego z sortymentów opału o nie więcej niż 30% ilości minimalnych podanych w pkt. w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Uwagi:Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający informuje, iż zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie projektu nr RPSW.09.02.01-26-0031/19-00 z 18.11.2019r. w pierwszej kolejności zamówienie będzie udzielane Podmiotom Ekonomii Społecznej (PES). W przypadku przekroczenia kwoty przeznaczonej na realizacje zamówienia przez PES lub niezłożenia oferty przez PES będą rozpatrywane inne oferty
1. Pod kryterium wyboru poddawane będą tylko oferty kompletne.
2. Oferty zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryterium:
a. Cena brutto za 1 litr paliwa 90%
b. Rabat 10%
3. Sposób oceny ofert:
a. Kryterium ,,cena brutto za 1 litr paliwa" zostanie ocenione w skali punktowej do 100 punktów. Oferta najtańsza uzyska 100 pkt., pozostałe proporcjonalnie mniej. Punkty zostaną wyliczone według wzoru:
najniższa cena przedstawiona w ofertach
Liczba punktów = -------------------------------- x100 pkt x 90%
cena badanej oferty
b. Kryterium ,,rabat" zostanie ocenione w skali punktowej do 100 punktów. Oferta z największym rabatem uzyska 100 pkt., pozostałe proporcjonalnie mniej. Punkty zostaną wyliczone według wzoru:
rabat oferty badanej
Liczba punktów = ----------------------------- x100 pkt x 10%
najwyższy oferowany rabat
c. Wybrana zostanie oferta z najwyższą liczbą punktów po zsumowaniu obydwu kryteriów wyboru.
Wykluczenia
Wykluczeni zostaną wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującym i w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
o uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
o posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
o pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
o pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kuratel.
Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia - wzór zał. nr 2 do zapytania.
Zamawiający - Beneficjent
Nazwa
GMINA SŁUPIA/GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SŁUPI
Adres
28-350 Słupia
świętokrzyskie , jędrzejowski
Numer telefonu
413816034
Fax
413816034
NIP
6562038028
Tytuł projektu
Rozwój usług społecznych na terenie Gminy Słupia
Numer projektu
RPSW.09.02.01-26-0031/19-00
Inne źródła finansowania
Projekt pn. ,,Rozwój usług społecznych na terenie Gminy Słupia", zwanego dalej projektem, realizowanego przez Gminę Słupia/Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupi, nr wniosku RPSW.09.02.01-26-0031/19, współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020 w ramach Priorytetu 9 ,,Włączenie społeczne i walka z ubóstwem" działanie 9.2 ,,Ułatwienie dostępu do wysokiej jakości usług społecznych i zdrowotnych", Poddziałanie 9.2.1 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych (projekty konkursowe).
Kontakt:Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Rafał Graczkowski
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
tel. 506 366 525, e-mail: biuro@graczkowskidotacje.pl Przy czym e-mailowo odpowiedzi będą udzielane na zapytania, które wpłyną do 02.03.2020r. do godz. 12:00.
Kod CPV:09134100-8
Numer dokumentu:1235170, 9.2.1 -8/2020
Źródło: Internet i własne
Załączniki: