Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 24963115 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2023-03-31
Przedmiot ogłoszenia:Sukcesywne dostawy wody mineralnej
Organizator:Zakład Usług Komunalnych w Gryficach
Adres: ul. Zielona 5, 72-300 Gryfice
Województwo / powiat: zachodniopomorskie, pow. gryficki
Państwo: Polska
Telefon / fax:Tel : +48 91 384 20 47 do 49, Fax : +48 91 384 22 14
E-mail:
Opis:Zaprasza do złożenia ofert cenowych na : sukcesywne dostawy wody mineralnej dla Zakładu Usług Komunalnych w Gryficach w okresie od 15.04. do 30.09.2023 r.
I. Opis przedmiotu zamówienia
1. Specyfika głównych wymagań:
1.1. Asortymenty i ilości wód mineralnych wg poniższej tabeli:
Lp. Nazwa przedmiot zamówienia Pojemność Ilość Jedn. miary
1. Woda mineralna średnio gazowana 1,51 9.500 szt.
2. Woda mineralna niegazowana 1,51 3.000 szt.
3. Woda mineralna średnio gazowana 0,51 1.200 szt.
4. Woda mineralna niegazowana 0,51 500 szt.
1.2. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za jakość dostarczanych produktów.
1.3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostawą, w szczególności z transportem,
załadunkiem i rozładunkiem. Koszty te należy ująć w oferowanej cenie jednostkowej za produkt spożywczy.
1.4. Dostarczone produkty powinny posiadać niezbędne atesty i spełniać wymogi dopuszczenia ich do obrotu w handlu artykułami spożywczymi.
1.5. W trakcie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania odmiennych ilości artykułów w ten sposób, aby łączna wartość tych artykułów wynikająca z umowy nie przekroczyła kwoty maksymalnego wynagrodzenia za przedmiot zamówienia.
1.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, zarówno co do rodzaju, jak i ilości dostaw ze względu na aktualne potrzeby lub posiadane środki finansowe.
1.7. Zamawiający zapłaci Wykonawcy należność za ilości wody faktycznie dostarczone.
1.8. Okres przydatności do spożycia dostarczonej wody, liczony od daty dostawy, nie powinien być krótszy niż 12 miesięcy.
1.9. W razie zaistnienia obiektywnej przyczyny, z powodu której w wyżej podanym wykazie produktów nie można zaoferować wymienionego w nim wyrobu, Wykonawca może zaoferować inny produkt równoważny, nie gorszy jakościowo od wymienionego
w wykazie wyrobów. Zamiana oferowanego wyrobu może nastąpić w przypadku:
a) zakończenia produkcji danej pozycji asortymentowej;
b) zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu. Obiektywna przyczyna, z powodu której w wykazie produktów nie można zaoferować wymienionego w nim wyrobu powinna zostać udokumentowana przez Wykonawcę np. informacją otrzymaną od wytwórcy produktu. Jeżeli Wykonawca oferuje produkt równoważny wykreśla nazwę produktu podanego w pozycji wykazu i dopisuje
w tej samej pozycji wykazu nazwę oferowanego produktu równoważnego.
1.10. Warunki dostaw:
a) Dostawy wody mineralnej odbywać się będą transportem własnym Wykonawcy wraz z rozładunkiem w magazynie Zamawiającego przy Ul. Zielonej 5 i
ul. Piastów 18 (czyszczalnia ścieków), w dni robocze w godz. 07:00 - 14:30.
b) Dostawy odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy.
c) Dostawy będą realizowane sukcesywnie, na podstawie zgłoszenia telefonicznego potwierdzonego pisemnym zapotrzebowaniem wysyłanym pocztą elektroniczną lub faksem, w ciągu 2 dni roboczych od daty wysłania zapotrzebowania. Za skuteczne doręczenie zapotrzebowania będzie uważany pozytywny wynik nadania do Wykonawcy zapotrzebowania pocztą elektroniczną lub faksem.
d) Zamawiający przewiduje, że jednorazowa dostawa artykułów spożywczych będzie dotyczyć ok. 5.000 szt. zamawianych produktów.
e) Termin rozpoczęcia dostaw po podpisaniu umowy, w terminie ustalonym przez Zamawiającego, w okresie od daty podpisania umowy do 30 września 2023 r.
f) Pozostałe warunki dostaw określa wzór umowy.
2. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni, od daty złożenia oferty.
II. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy - wg załączonego wzoru .
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
III. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.
Specyfikacja:Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzjelenia zamówienia w godz.ch pracy ZUK Gryfice tj.: 07°-15 00
Miejsce i termin składania ofert: V. Miejsce składania ofert
1. Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: 72-300 Gryfice Ul. Zielona 5 w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,DOSTAWA wody mineralnej" NIE OTWIERAĆ PRZED 07 kwietnia 2023 r., lub przesłać drogą elektroniczną adres e-mail sekretariat@zuk.gryfice.eu
w terminie do dnia 07 kwietnia 2023 r., godz. 11.00
Otwarcie ofert:Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego.
Termin składania:2023-04-07
Wymagania:VI. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu cenowo - ofertowym, należy wykazać cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia będącą sumą wartości cen jednostkowych i wskazanych ilości asortymentów.
2. Cenę należy podać w złotych polskich cyfrą (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) oraz słownie
3. Przedstawiona cena musi zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu do siedziby Zamawiającego.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych
Strona 2
polskich.
VII. Informacje o formalnościach
1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę tj. zawierającą najniższą cenę spośród ofert spełniających wszystkie wymogi zawarte w opisie przedmiotu zamówienia.
2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
3. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
5. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.
6. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Zamawiający ma prawo do zmiany lub odwołania warunków postępowanie bez podania przyczyny.
VIII. Ochrona Danych Osobowych - klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Gryfice, ul. Plac Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice;
2. W sprawach związanych z danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny należy kierować na adres administratora, pocztą elektroniczną na adres iod@urzad.gryfice.eu, telefonicznie w godz. 7:30-11:30 pod nr 91 38 53 259;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane w odniesieniu do art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną jest obowiązek stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym - Regulamin Udzielania Zamówień Publicznych przyjęty u Administratora;
4. Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie uprawnione osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie przepisów prawa, w tym pracownicy Administratora;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a także przez okres trwania mowy oraz przez okres 5 lat od jej zakończenia;
6. Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7. Posiada Pan/Pani:
a) prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym
i
skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
c) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa.
8. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) prawo do usunięcia danych osobowych, w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 21 RODO,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Na Wykonawcy ciąży obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób, których dane przekazał on Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem pozyskanych pośrednio od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
Kontakt:Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest : Marek Lachowicz, e-mail: lachowicz@zuk.gryfice.eu
Numer dokumentu:DKR-311.041.2023.ML
Źródło: Internet i własne
Załączniki: