Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 13828015 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg - Polska
Data dodania oferty:2017-07-18
Przedmiot ogłoszenia:Sukcesywne drukowanie
Organizator:Województwo Podlaskie
Adres: ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok
Województwo / powiat: podlaskie, pow. Białystok
Państwo: Polska
E-mail:
Opis:Sukcesywne drukowanie na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego
Przedmiotem zamówienia będzie sukcesywne drukowanie na potrzeby Zamawiającego. Materiały będą zamawiane zgodnie z aktualnymi potrzebami spośród katalogu zdefiniowanego przez Zamawiającego i każdorazowo rozliczane na podstawie cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę. Umowa będzie realizowana przez 12 kolejnych miesięcy od momentu jej podpisania lub do wyczerpania kwoty umowy (w zależności co nastąpi w pierwszej kolejności). Specyfikacja poszczególnych wariantów materiałów drukowanych (ulotki, plakaty, wizytówki, torby itp.) znajduje się w załączeniu.

1) Zamawiający będzie zgłaszał zapotrzebowanie sukcesywnie, w zależności od potrzeb i nie gwarantuje, że wszystkie rodzaje materiałów będą faktycznie zamawiane.
2) Projekty graficzne będą uzgadniane drogą elektroniczną poprzez adresy e-mail wskazane w umowie. Wykonawca do uzgadniania projektów graficznych będzie używać powszechnie dostępnych formatów (nie wymagających specjalistycznego oprogramowania) i udostępni do pobrania finalny plik z projektem w formacie umożliwiającym jego edycję oraz plikiem rastrowym umożliwiającym bezpośrednie wykonanie druku (bez dodatkowej obróbki).
3) Zamawiający ustala maksymalne terminy na opracowanie graficzne projektów w dwóch wersjach:
Proste- Projekt graficzny wykonany przez Wykonawcę na podstawie przekazanych informacji merytorycznych przez Zamawiającego. Wykonawca zaproponuje projekt + opcjonalnie jedną nową propozycję lub jedną poprawkę do pierwszej wersji projektu. Font użyty w projekcie - News Gothic zapewnia Wykonawca

Premium- Projekt graficzny wykonany przez Wykonawcę na podstawie przekazanych informacji merytorycznych przez Zamawiającego. Wykonawca zaproponuje projekt + opcjonalnie dwie nowe propozycje lub dwie poprawki do pierwszej wersji projektu. Font użyty w projekcie - News Gothic zapewnia Wykonawca.

Wykonawca będzie zobligowany do wykonania projektów graficznych w następujących terminach:

Opracowanie graficzne: Opracowanie graficzne
proste Opracowanie graficzne premium
plakatu, zaproszenia, wizytówek, ulotek, toreb, bloczków reklamowych, teczek promocyjnych, do 7 dni do 10 dni
folderów do 10 dni do 15 dni

Powyższe terminy na opracowanie graficzne uwzględniają również czas nanoszenia uwag przez Zamawiającego. Będą one nanoszone do końca danego dnia, pod warunkiem, że projekt zostanie dostarczony do godz. 9:00 w dniu roboczym - lub do końca następnego dnia roboczego, jeśli Wykonawca dostarczy projekt po godz. 9:00 lub w dzień wolny w UMWP. W przypadku, gdy Zamawiający będzie potrzebował więcej czasu na naniesienie uwag, termin będzie odpowiednio wydłużany.

Czas na wykonanie pozostałych prac drukarskich opisano poniżej - patrz: ,,Kryterium czas dostawy".

Za ,,dni" na realizację uznaje się dni tygodnia od poniedziałku do niedzieli, przy czym realizacja/ dostawa musi nastąpić w godzinach pracy Urzędu. Dzień początku biegu terminu liczony jest z datą dostarczenia niezbędnych materiałów/informacji/założeń projektu pod warunkiem, że nastąpi to do godz. 9:00. Do uzgodnień zakończonych po godz. 9:00 termin liczony jest od następnego dnia roboczego. Jeśli wykonanie projektu/ dostawa przypada na dzień wolny od pracy w Urzędzie, dokonuje się jej w kolejnym dniu roboczym w godzinach pracy Urzędu.

Dni na wykonanie projektu graficznego oraz na wykonanie prac drukarskich wraz z dostawą liczone są analogicznie.

Bieg terminu realizacji projektu graficznego może zostać wydłużony na życzenie Zamawiającego w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności.

Wartość zlecenia

Z uwagi na specyfikę postępowania na druk sukcesywny, jak też mając na względzie dotychczasowe zapotrzebowanie w tym zakresie, możliwości finansowe i szacunki cen jednostkowych, Zamawiający przyjął, że kwota umowy będzie opiewać na 40% wartości wynikającej z zsumowania wszystkich cen jednostkowych rozpatrywanych materiałów (wartość ta służy wyłącznie do wyliczenia najkorzystniejszej oferty).
Miejsce i termin składania ofert: Termin składania ofert upływa w dniu 7.08.2017 r.
Ofertę należy złożyć w: formie mailowej na formularzu dołączonym do niniejszego postępowania na adres: ksow@wrotapodlasia.pl lub marcin.muszyc@wrotapodlasia.pl
Termin składania:2017-08-07
Wymagania:Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym i zawodowym oraz prowadzą działalność gospodarczą związaną z zakresem niniejszego zlecenia.

Złożenie oferty będzie traktowane jako jednoznaczne ze złożeniem oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu potencjału technicznego i zawodowego (dla ułatwienia formalne oświadczenie będzie pobierane wyłącznie od podmiotu, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę poprzez podpisanie formularza ofertowego zawierającego odpowiednie klauzule). Ponadto Zamawiający uzna za spełniony warunek prowadzenia działalności gospodarczej, jeżeli firmę Wykonawcy będzie można odnaleźć w rejestrze CEIDG/KRS lub Wykonawca przedstawi na tę okoliczność skany dokumentów.

Kryteria oceny ofert:
80 pkt za najniższą cenę za dostawę
20 pkt za czas dostawy
Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia to 100 pkt. W przypadku zdobycia przez oferentów takiej samej liczby punktów Zamawiający dokona wyboru oferty w oparciu o najkorzystniejszą cenę za dostawę a w następnej kolejności termin wpływu oferty.
Kryterium ceny:
Liczba punktów za kryterium cenowe zostanie obliczona wg następującego wzoru:
L.punktów = (Cmin/ Coferty) x 80

L.punktów- liczba punktów za kryterium cena w ocenianej ofercie
Cmin- najniższa cena brutto jaka została zaoferowana w postępowaniu
Coferty- cena brutto jaka została zaoferowana w ocenianej ofercie

Najtańsza oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 80 punktów, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. Do celów wyłonienia najtańszej oferty zostaną zsumowane wszystkie pozycje cen jednostkowych (pozycja ,,Razem" w formularzu ofertowym).

Kryterium czasu dostawy:
Najmniejsza możliwa liczba punktów do zdobycia dla kryterium to 0, a największa 20. Należy zwrócić uwagę, że czas liczony jest od momentu zaakceptowania przez Zamawiającego projektu graficznego (sam czas potrzebny na wykonanie projektu graficznego liczony jest osobno i został osobno zdefiniowany w rozdziale Opis przedmiotu zamówienia).

Punkty są więc przyznawane za skrócenie czasu dostaw poszczególnych rodzajów zamówień od zaakceptowania projektu według poniższych kryteriów:

Zleceniodawca określa maksymalny (standardowy) termin dostawy materiałów drukowanych zgodnie z poniższymi tabelami. Za skrócenie terminu dostawy zamówienia o każdy dzień (do pewnego poziomu) w przypadku T1 i T2 przyznawany jest 1 pkt.

Plakat, zaproszenie, wizytówka, ulotka
Maksymalny (standardowy) termin dostawy T1 to 15 dni
Liczba dni o które można skrócić termin dostawy Liczba uzyskanych punktów S1
o 1 dzień (t. j. do 14 dni) 1
o 2 dni (t. j. do 13 dni) 2
o 3 dni (t. j. do 12 dni) 3
o 4 dni (t. j. do 11 dni) 4
o 5 dni (t. j. do 10 dni) 5
o 6 dni (t. j. do 9 dni) 6
o 7 dni (t. j. do 8 dni) 7
o 8 dni (t. j. do 7 dni) 8
o 9 dni (t. j. do 6 dni) 9
o 10 dni (t. j. do 5 dni) 10
Terminy liczone od złożenia zamówienia drogą mailową.

Bloczek reklamowy, teczka promocyjna, folder, torba
Maksymalny termin dostawy T2 to 20 dni
Liczba dni o które można skrócić termin dostawy Liczba uzyskanych punktów S2
o 1 dzień (t. j. do 19 dni) 1
o 2 dni (t. j. do 18 dni) 2
o 3 dni (t. j. do 17 dni) 3
o 4 dni (t. j. do 16 dni) 4
o 5 dni (t. j. do 15 dni) 5
o 6 dni (t. j. do 14 dni) 6
o 7 dni (t. j. do 13 dni) 7
o 8 dni (t. j. do 12 dni) 8
o 9 dni (t. j. do 11 dni) 9
o 10 dni (t. j. do 10 dni) 10
Terminy liczone od złożenia zamówienia drogą mailową.

Liczba punktów za kryterium skrócenie terminu dostawy zostanie obliczona wg następującego wzoru:
Pt = S1 + S2

Pt - punkty otrzymane za skrócenie terminu dostawy
S1 - punkty otrzymane za skrócenie terminu dostawy T1
S2 - punkty otrzymane za skrócenie terminu dostawy T2

Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 20 punktów.
Informacja na temat wykluczenia Wykonawców

Wykonawca może zostać wykluczony z postępowania w następujących okolicznościach:

1. Oferta została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu.
2. Oferta została złożona przez podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w ich imieniu, lub osobami wykonującymi w ich imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postepowania w sprawie wyboru wykonawcy, chyba że osoba nie będzie brała udziału w dalszym postępowaniu w sprawie wyboru wykonawcy.
Informacja na temat możliwości odrzucenia ofert:

Oferta może zostać odrzucona z postępowania w następujących okolicznościach:

1. Oferta została złożona po terminie składania ofert.
2. Oferta jest niekompletna (nie zawiera cen na wszystkie przewidziane warianty materiałów drukowanych).
Określenie możliwości składania ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że Wykonawca musi dysponować potencjałem do zrealizowania każdej pozycji spośród przewidywanych w formularzu ofertowym i złożyć ofertę na każdy wariant druku.

Oferty niepełne, które nie zostaną uzupełnione w czasie przewidzianym na składanie ofert będą odrzucane.

Określenie warunków zmiany umowy:
Zamawiający nie przewiduje zmiany warunków umowy.
Złożona oferta powinna zwierać co najmniej:
1. Dane identyfikujące oferenta (nazwę, adres, NIP).
2. Wszystkie informacje wskazane w formularzu ofertowym (proszę zwrócić uwagę, aby podać ofertę na każdą z przewidzianych wariantów druku.
3. Wartość oferty brutto.

Czy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania w sprawie wyboru Wykonawcy zadania bez wyboru żadnej z ofert?
Tak
Kontakt:Miejsce i sposób uzyskania dodatkowych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:

Informacja telefoniczna: tel. (85) 6654212 lub (85) 6654207
Informacja e-mailowa: ksow@wrotapodlasia.pl
Numer dokumentu:ROR-II.3053.5.20.2017
Źródło: Internet i własne
Załączniki: