Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 24946570 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2023-03-29
Przedmiot ogłoszenia:Wykonanie i dostawa personalizowanych kubków emaliowanych
Organizator:Dyrekcja Babiogórskiego Parku Narodowego z siedzibą w Zawoi
Adres: Zawoja 1403, 34-222 Zawoja
Województwo / powiat: małopolskie, pow. suski
Państwo: Polska
Telefon / fax:telefon: 507 784 217
E-mail:
Opis:zaprasza do złożenia oferty na realizację zadania:
1. Nazwa zamówienia:
Wykonanie i dostawa personalizowanych kubków emaliowanych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do siedziby BgPN (34-222 Zawoja 1403)
personalizowanych kubków emaliowanych celem ich dalszej odsprzedaży przez Babiogórski
Park Narodowy.
2. Zamawiający zamawia następujące kubki emaliowane:
2.1. 900 kubków emaliowanych w kształcie tradycyjnym, kolor biały z czarnym rantem i
kolorowym uchem (kolor dopasowany do ilustracji) oraz kolorowym nadrukiem.
Nadruk wokół kubka będzie składał się z 3 wzorów po 300 sztuk przygotowanych i
przesłanych przez Zamawiającego. Nadruk w 3 kolorach - każdy wzór inne kolory.
3. Specyfikacja techniczna:
? Kubek emaliowany w kształcie tradycyjnym z zaokrąglonym uchwytem i wywiniętym
rantem wg ww. kolorystyki.
? Kubek wykonany z wysokiej jakości blachy stalowej, pokryty szklistą warstwą emalii.
Produkt musi być odporny na zarysowania oraz przecięcia oraz odporny na działanie
kwasów i zasad. Musi też nadawać się do cyklicznego mycia w zmywarce. Kubek nie
może zawierać niklu.
? Kubek emaliowany musi nadawać się do wszystkich typów kuchenek: gazowej,
elektrycznej, ceramicznej, indukcyjnej oraz piekarnika i użycia na otwartym ogniu.
Strona 2 z 7
? Emaliowanie wykonane zgodnie z sztuką: blacha umyta, odtłuszczona, podkładowanie
emalią gruntową i wypalanie jej. Emaliowanie kolejnych warstw każdorazowo
wypalane.
? Pojemność/pojemność użytkowa - ok. 360 ml,
? Wysokość ok. 75 mm (dopuszczalne +- 2% różnicy)
? Średnica 80/80 mm (dopuszczalne +- 2% różnicy)
? Waga ok. 150 g (dopuszczalne +-10% różnicy)
? Nadruk grafiki przekazanej przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. Nadruk o
wymiarach ok. 260 x 65 mm oraz nadruk tekstu max. średnica 50 mm na spodzie
kubka.
? Nadruki wykonane farbami emalierskimi i utrwalone w wysokiej temperaturze ok. 800
st. C.
4. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Zamawiającym celem uzgodnienia
efektu końcowego wyglądu kubków i nadruków oraz przesłania wizualizacji nadruku i
zrobienia jednego wybranego prototypu produktu, który winien być przez Zamawiającego
zaakceptowany przed ostatecznym wykonaniem produktów zgodnie z terminami
określonymi w umowie.
5. Wykonawca udziela gwarancji na kubki i nadruk na min. 12 miesięcy.
6. Na prośbę Wykonawcy Zamawiający może udostępnić ilustracje celem prawidłowego
wykonania wyceny.
Miejsce i termin składania ofert: 7. Termin i miejsce złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć do dnia: 06.04.2023 r., do godz. 10:00 za pomocą poczty elektronicznej na
adres: zamowienia@bgpn.pl . W tytule wiadomości należy zamieścić: Oferta na: Wykonanie i
dostawa personalizowanych kubków emaliowanych."
Termin składania:2023-04-06
Miejsce i termin realizacji:5. Termin (okres) realizacji zamówienia:
Do 20 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
Wymagania:4. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
Cena oferty - 100 %.
2. Do oceny oferty w zakresie w/w kryterium Zamawiający weźmie pod uwagę ofertowaną
cenę brutto za realizację zamówienia. W kryterium cena kolejno ocenianym ofertom zostaną
przyznane punkty według następującego wzoru:
Ilość punktów = Cmin/Cwn x 100 pkt x 100%
Gdzie:
Cmin - cena minimalna spośród zaproponowanych cen ofertowych,
Cwn - cena zaproponowana przez wykonawcę
3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, złożona przez
niewykluczonego z postępowania Wykonawcę, która uzyska największą ilość punktów w
ocenie kryterium cena zamówienia.
4. Pozostałym ofertom ocenianym wg przyjętego kryterium przypisana zostanie odpowiednio
mniejsza ilość punktów.
6. Sposób przygotowania oferty:
1. Ofertę należy złożyć w języku polskim, za pośrednictwem poczty elektronicznej zgodnie z
załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego formularzem ofertowym, z adnotacją ,,Oferta na:
Wykonanie i dostawa personalizowanych kubków emaliowanych."
2. W cenie przedmiotu zamówienia muszą być zawarte wszystkie koszty związane z realizacją
zamówienia.
3. Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych. Oferta musi obejmować całość
przedmiotu niniejszego zapytania ofertowego.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5. Oferta złożona przez Wykonawcę jest jawna, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które
Wykonawca zastrzegł w złożonej ofercie.
6. Oferta powinna zawierać:
o nazwę oraz adres Wykonawcy wraz z danymi kontaktowymi (nr telefonu, adres email)
o NIP, Regon (jeśli nadany),
o imię, nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy,
o czytelny podpis osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy (Zamawiający
dopuszcza elektroniczne podpisanie oferty),
o ceny należy podać w walucie polskiej,
o oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na
podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego.
8. Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty, kiedy upływa termin składania ofert.
9. Postanowienia dodatkowe:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo, zgodnie z art. 70 § 3 KC do zmiany zapytania ofertowego oraz
prawo do zmiany innych postanowień, jak również prawo do zamknięcia postępowania w każdym
czasie.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania
przyczyny.
3. W postępowaniu pomocniczo znajdują odpowiednie zastosowanie przepisy art. 223 i 224 ustawy PZP.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących
treści złożonych ofert. Nie dopuszcza się prowadzenia między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji
dotyczących złożonej oferty oraz dokonywania jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
5. UWAGA: Zamawiający będzie dokonywał badania oferty w zakresie występowania rażąco niskiej
ceny. Jeżeli zaoferowana cena wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi
wątpliwości zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z
wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów,
zamawiający zwraca się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia
ceny, w szczególności w zakresie:
a. zarządzania procesem świadczonych usług;
b. wybranych rozwiązań technicznych, wyjątkowo korzystnych warunków usług;
c. oryginalności usług oferowanych przez wykonawcę;
d. zgodności z przepisami dotyczącymi kosztów pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny
nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki
godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o
minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2018 r. poz. 2177 oraz z 2019 r. poz. 1564) lub
przepisów odrębnych właściwych dla spraw, z którymi związane jest realizowane zamówienie;
e. zgodności z prawem w rozumieniu przepisów o postępowaniu w sprawach dotyczących
pomocy publicznej;
f. zgodności z przepisami z zakresu prawa pracy i zabezpieczenia społecznego, obowiązującymi w
miejscu, w którym realizowane jest zamówienie;
g. zgodności z przepisami z zakresu ochrony środowiska;
h. wypełniania obowiązków związanych z powierzeniem wykonania części zamówienia.
6. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy.
7. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
a. Treść oferty nie odpowiada treści niniejszego Zapytania ofertowego;
b. Wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą
c. Wykonawca nie złoży wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty
d. Wykonawca nie złoży wyjaśnień w zakresie występowania rażąco niskiej ceny lub jeżeli
dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco
niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
e. Wykonawca nie odpowie na wezwanie do uzupełnienia dokumentów
8. Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu nie może podlegać wykluczeniu z postępowania
na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Uwagi:10. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO",
informuję, że:
I. Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Babiogórski Parku Narodowego z siedzibą w
Zawoi, 34-222 Zawoja 1403, NIP: 552-171-36-27, Regon 122462192;
II. Inspektor Ochrony Danych
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można skontaktować
się za pośrednictwem adresu e-mail: iodo@bgpn.pl lub pisemnie na adres siedziby
administratora, z dopiskiem ,,Inspektor ODO".
III. Cele przetwarzania danych i podstawy prawne przetwarzania
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego
oraz realizacji umowy zawartej z wyłonionym wykonawcą, na podstawie :
art. 6 ust. 1 lit. b RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest
osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed
zawarciem umowy;
art. 6 ust. 1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego
ciążącego na administratorze wynikających z:
? ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 z
póź. zm.) dalej ,,ustawa Pzp", a jeśli dojdzie do zawarcia umowy , to:
? ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 305, z póź.
zm.),
? ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j.Dz.U. z 2022 r. poz. 931, z
póź. zm.)
? ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z
2020 r. poz. 164.), ewentualnie, na podstawie:
Strona 6 z 7
? art. 6 ust. 1 lit. f RODO - przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie
uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora, ewentualne dochodzenia
praw lub roszczeń związanymi z zawartą umową na podstawie powszechnie obowiązujących
przepisów.
IV. Odbiorcy danych
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
Dane wykonawcy będą przekazane podmiotom biorącym udział w uzgodnieniach oraz wydawaniu
opinii, pozwoleń i decyzji w zakresie wynikającym z zawartej umowy, jak również funduszom
celowym w procesie pozyskania środków finansowych. Dane osobowe będą również przekazane
podmiotom świadczącym dla administratora usługi pocztowe, teleinformatyczne, prawnicze
V. Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a następnie archiwizowane przez
okres 10 lat; natomiast dane związane z zawarciem i realizacją umowy będą przechowywane przez
okres realizacji umowy, archiwizowane przez okres 10 lat, licząc po roku zakończenia umowy; W
przypadku uzyskania środków z funduszy celowych czas archiwizowania ulegnie przedłużeniu
zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji
kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu
działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r. Nr 14 poz. 67), na podstawie art. 6 ust. 2b ustawy
o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
VI. Prawa i obowiązki osób, których dane dotyczą
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych
danych wynikają z ustawy Pzp. W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty podanie danych
osobowych jest dobrowolne, jednakże jest konieczne do podpisania i realizacji umowy.
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; Posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących.
W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3
rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający
może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na
celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. ;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1
;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.2
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679,
nieogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.;
1 Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
2 Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Strona 7 z 7
VII. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
VIII. DODATKOWE informacje:
Nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; -
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.
Kontakt:3. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami, dane kontaktowe:
Gabriela Stopka, e-mail: zamowienia@bgpn.pl
Źródło: Internet i własne
Załączniki: