Zgłoś sugestię

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2017-07-26
Przedmiot ogłoszenia:Roboty zduńskie
Organizator:Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o. o. w Koninie
Adres: ul. Marii Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin
Województwo / powiat: wielkopolskie, pow. Konin
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel. 063 242 82 76, fax 063 242 82 24
Opis:roboty zduńskie w lokalu mieszkalnym przy ul. Szpitalnej 60/15 w Koninie.
Opis przedmiotu zamówienia.
1). Przedmiotem zamówienia jest rozebranie starego pieca kaflowego i wybudowanie pieca stałopalnego
ceramicznego typ A-2 z kafli kwadratowych o wym. 0,77x0,55x2,08m - 1 szt.
Zakres robót obejmuje wykonanie m.in.:
rozebranie istniejącego pieca kaflowego,
wymurowanie trzonu piecowego do oblicowania kaflami ceramicznymi,
postawienie pieca z nowych kafli,
wbudowanie nowego osprzętu,
przybicie nowej blachy przedpiecowej,
uprzątnięcie pozostałości po robotach budowlanych(gruz,resztki materiałów) i utylizacja tych pozostałości.
Uwaga ! Kafle używane do przebudowy i budowy pieców nie powinny mieć pęknięć ani wyszczerbień oraz
powinny być dobrane wzorem i kolorem. Rodzaj i parametry stosowanych wyrobów budowlanych określają
Polske Normy.
W trakcie trwania robót należy utrzymywać bezwzględny porządek w mieszkaniu lokatora oraz
na klatce schodowej i w obrębie składowania materiałów rozbiórkowych.
Nie wykonywać robót remontowych w sposób uciążliwy dla sąsiednich lokatorów mając szczególnie na
względzie prowadzenie robót będących źródłem hałasu.
Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać na adres PGKiM Sp. z o.o. 62 - 500 Konin, ul. M. Dąbrowskiej 8
(pokój nr 117 ) nie później niżdo dnia 03.08.2017r. do godziny 10:00.
Wszystkie oferty, złożone po terminie składania ofert zostaną niezwłocznie zwrócone wykonawcom.
Termin składania:2017-08-03
Miejsce i termin realizacji:Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy najpóźniej do dnia 11.09.2017 roku.
Wymagania:Informacja o formie porozumiewania się Zamawiającego i Wykonawców.
1) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści niniejszego zapytania cenowego.
Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, jednak nie później niżna 2 dni
przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści wpłynął
do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu
składania ofert.
2) Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści wpłynął po terminie, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo
pozostawić wniosek bez rozpoznania.
3) Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którym przekazał
niniejsze zapytanie ofertowe bez ujawniania źródła zapytania, oraz zamieszcza na stronie
internetowej, na której zamieszczona została treść zapytania ofertowego.
4) W postępowaniu zawiadomienia, wyjaśnienia, oświadczenia, wnioski oraz wszelkie inne informacje
Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie pocztą, faksem, email.
Wykonawca dostarcza komplet materiałów koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia.
3.Szczegółowy opis zakres przedmiotu zamówienia określa załączony przedmiar robótstanowiący załącznik nr
3 do zapytania ofertowego.
4. Wymagana gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia wynosi minimum 60 m-cy liczona od dnia
podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego.
5. Informację o możliwości składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz wariantowych.
Warunki udziału w postępowaniu:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
Potencjał techniczny.
Zamawiający nie określił warunków spełnienia.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia.
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że: dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do
wykonania zamówienia tj. posiadającą doświadczenie i kwalifikacje zawodowe rzemieślnika w rzemiośle
zduńskim.
8.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie.
Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do oferty,
Ponadto należy przedłożyć:
- kserokopię posiadanych uprawnień mistrzowskich lub czeladniczych w rzemiośle "zduństwo" pracownika wykonującego
zadanie.
9. Pozostałe wymagane dokumenty stanowiące integralną część oferty:
1. Formularz oferty - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego,
2. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej - Załącznik nr 1 do oferty
3.Aktualny wypis z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej wygenerowany ze strony
http//prod.ceidg.gov.pl lub aktualny wyciąg z KRS wg stanu na dzień sporządzenia oferty - Załącznik nr
2 do oferty.
10. Ocena ofert i kryteria wyboru.
1. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami:
Oznaczenie
kryterium
Nazwa Kryterium Waga kryterium
Liczba punktów
Sposób oceny wg wzoru
K1 Cena ofertowa
brutto
90%
90
Najniższa oferowana cena spośród złożonych ofert
K1 =---------------------------------------------------------- x 90
Cena badanej oferty
K2 Termin
wykonania
zamówienia
10%
10
Liczba punktów za ocenę terminu zakończenia prac w
badanej ofercie
K2 = -------------------------------------------------x10
Maksymalna liczba punktów za ocenę terminu
zakończenia spośród badanych ofert
Ocena punktowa w kryterium "Cena ofertowa brutto" dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto
wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona wg wzoru opisanego w tabeli powyżej. Oferta
nieodrzucona zawierająca najniższą cenę uzyska maksymalnie 90 pkt.
1.1. Ocena punktowa w kryterium "Termin wykonania zamówienia" dokonana zostanie na podstawie
złożonego oświadczenia w formularzu ofertowym. Ocena ofert w zakresie kryterium "Termin
zakończenia prac" zostanie dokonana wg następujących zasad, przy czym za warunek otrzymania
odpowiedniej ilości punktów za udzielony termin zakończenia prac jest zaproponowanie jednej z
poniższych propozycji:
Termin wykonania zamówienia Ilość przyznanych punktów
11.09.2017r. 0
do 31.08.2017r. lub krócej 10
W kryterium "Termin wykonania zamówienia" oferta nieodrzucona może uzyskać maksymalnie
10 pkt. , jeśli Wykonawca złoży oświadczenie, że wykona zamówienie w terminie do dnia 31.08.2017r.
lub krócej. W przypadku gdy Wykonawca w ofercie nie oznaczy terminu wykonania zamówienia jaki chce
zaoferować, Zamawiający przyjmie do oceny graniczny wskazany przez Zamawiającego termin wykonania
zamówienia i przyzna ofercie za to kryterium 0/zero/ punktów.
1.2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionymi powyżej
kryteriami Zamawiający będzie się posługiwał następującym wzorem:
WOn = K1 + K2, gdzie:
WOn - całkowita liczba punktów
K1- punkty uzyskane w kryterium 1
K2- punkty uzyskane w kryterium 2
Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
1.3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom
przedstawionym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane
kryteria wyboru.
1.4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki
sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z
najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wzywa Wykonawców,
którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż w złożonych ofertach.
2. Zamawiający może wezwać wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez
zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 8 i 9 lub którzy nie złożyli
pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty
zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie,
chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegała odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie
postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać
spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty
budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niżw dniu, w którym upłynął termin
składania ofert.
3. Wykluczenie z postępowania.
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy w okresie ostatnich 12 m-cy:
1. nie wywiązali się z umownego terminu realizacji zamówienia udzielonego przez Zamawiającego,
2. nie wywiązali się z zobowiązań wynikających z udzielonej gwarancji na zadaniach wcześniej
wykonanych na zlecenie Zamawiającego,
a oferta zostanie odrzucona.
4. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1. wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu,
2. jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania cenowego,
3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji,
4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
5. zawiera błędy w obliczeniu ceny,
6. wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki, lub nie uzupełnił wymaganych
dokumentów,
7. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
6. O odrzuceniu ofert, lub unieważnieniu postępowania zamawiający zawiadamia wykonawców
zamieszczając informację na stronie internetowej www.pgkim.konin.pl oraz w miejscu publicznie
dostępnym w swojej siedzibie.
11.Termin związania oferta.
1.Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
12. Wymagania dotyczące wadium.
Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium,
13. Wymagania dotyczące sposobu sporządzenia oferty.
Postać oferty.
1. Oferta powinna być napisana w języku polskim pod rygorem nieważności w formie
pisemnej (na maszynie, komputerze lub czytelnym pismem ręcznym) oraz podpisana przez osobę
upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości
odpowiadającej cenie oferty. Podpis na ofercie musi być zgodny z zasadami reprezentacji wskazanymi
we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
2. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez
osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty
dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Pełnomocnictwo to musi w swojej treści jednoznacznie wskazywaćuprawnienie do
podpisania oferty.
3. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego.
4. Zaleca się, aby oferta wraz ze wszystkimi załącznikami była trwale spięta, a wszystkie strony oferty i
załączników ponumerowane i ułożone wg kolejności przedstawionej w formularzu oferty.
5. Dokumenty składające się na ofertę mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii
potwierdzonej "za zgodność z oryginałem" i poświadczone przez Wykonawcę.
6. Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
7. Każdy wykonawca może złożyć w niniejszym postepowaniu tylko 1 ofertę. Oferta składana jest w 1egz.
8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Oferty wspólne:
9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum).
10. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres
umocowania.
11. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
12. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wybrania oferty) wykonawcy składający ofertę wspólną będą
mieli obowiązek dostarczyć zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę.
14. Opakowanie i oznakowanie ofert
Oferty należy składać w jednej nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie lub opakowaniu. Koperta
powinna być zaadresowana do Zamawiającego na adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i
Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Koninie, opatrzona nazwą i dokładnym adresem wykonawcy oraz powinna być
oznakowana następująco: "Oferta na roboty zduńskie w lokalu mieszkalnym przy ul. Szpitalnej
60/15 w Koninie."
Konsekwencję złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem ponosi Wykonawca.
15. Opis sposobu obliczenia ceny oferty.
1. Cena oferty ma być wyliczona w oparciu o przedłożony Załącznik nr 3 - metodą kalkulacji
szczegółowej polegającą na obliczeniu wartości kosztorysowej robót objętych przedmiarem robót jako
sumy iloczynów ilości jednostek przedmiarowych robót i ich cen jednostkowych bez podatku od towarów i
usług. Podatek od towarów i usług /VAT/ należy doliczyć w kosztorysie ofertowym do końcowej wartości
kosztorysowej robót. Wyliczone wartości robót Wykonawca winien wpisać do formularza - OFERTA
załącznik nr 1.
2. Cena ofertowa powinna być podana cyfrowo i słownie w PLN. Cena oferty musi być podana z
dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Wynagrodzenie ofertowe winno obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia w tym
również wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu.
4. Oferowane ceny jednostkowe robót muszą uwzględniać wszystkie koszty wykonania zadania, koszty
robocizny, materiałów, sprzętu wraz z narzutami.
5. W kosztorysie ofertowym muszą być wycenione wszystkie pozycje, co oznacza podanie ceny
jednostkowej i obliczenie wartości dla każdej pozycji.
Brak ceny jednostkowej dla jakiejkolwiek pozycji skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Wzór umowy lub istotne postanowienia umowy, jeżeli zamawiający wymaga, by
wykonawca zawarł z nim umowę na takich warunkach.
Zamawiający zawrze z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, umowę na warunkach określonych w
projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, w terminie nie krótszym niż 5 dni
od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
18. Zawiadomienie o wyborze oferty, ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.
Wybór oferty zostanie dokonany w terminie do dnia 07.08.2017r.
Niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający zamieści na stronie internetowej
(www.pgkim.konin.pl) oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie informację o wyborze oferty
najkorzystniejszej, podając cenę, i nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres Wykonawcy,
którego ofertę wybrano. Zamawiający informuje Wykonawcę , którego ofertę wybrano o wyniku postępowania
w wybrany przez siebie sposób tj. pisemnie, telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Kontakt:Osoby uprawnione do kontaktowania się z Wykonawcami:
- w sprawach proceduralnych - Ewa Fabiszak, merytorycznych - Henryk Brożyński.
Numer dokumentu:ZZN/T/109/2017
Źródło: Internet i własne
Załączniki: