Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.
Zaprasza do złożenia oferty cenowej na dostawę soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w ilości 200 ton, wraz z transportem do Obwodu Drogowego Nr 2 w Szczercowie, ul. Łaska 31, 97-420 Szczerców. II. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiot umowy musi posiadać ważny atest higieniczny Państwowego Instytutu Higieny, iż oferowana sól odpowiada wymaganiom higienicznym, oraz opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów i Państwowego Instytutu Higieny o jej skuteczności przy zwalczaniu śliskości i przydatności przy zimowym utrzymaniu dróg. Ponadto oferowana sól musi zawierać: - zawartość NaCl min. 90%; - zawartość żelazocyjanku potasu min. 40 mg/kg; - zawartośc wody max 3%; - zawartość części nierozpuszczalnych w wodzie max 8%; - nadziarno powyżej 6 mm max 10%; - podziarno poniżej 1 mm max 30%. 2. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. 3. Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV - 34927100-2
Miejsce i termin składania ofert:
VI. Miejsce składania ofert Ofertę cenową należy: - złożyć w siedzibie Zamawiającego : ul. Lipowa 67A, 97-400 Bełchatów w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,, dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg" w terminie do dnia 19.01.2017 r., do godz 12.00.
Termin składania:
2017-01-19
Wymagania:
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty: 1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy - wg. załączonego wzoru formularza ofertowego, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);. 2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną. 4. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. 5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. VII. Opis sposobu obliczania ceny 1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia. 2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie. 3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. VIII. Informacje o formalnościach 1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania. 2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. 3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga. 5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Kontakt:
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami 1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Kierownik Obwodu Drogowego Nr 1 w Kalisku Pan Dariusz Stępień tel. 603 954 918. 2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek - piątek godz. 07.00 - 15.00