Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2016-08-24
Przedmiot ogłoszenia:Wykonanie przeglądu rozszerzonego obiektu mostowego
Organizator:Zarząd Dróg Powiatowych w Gliwicach
Adres: ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice
Województwo / powiat: śląskie, pow. Gliwice
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel. (32) 234 06 96 wew. 17
E-mail:
Opis:Wykonanie przeglądu rozszerzonego obiektu mostowego nad Potokiem Żernickim w miejscowości Żernica (Gmina Pilchowice)
Miejscowość Żernica, Gmina Pilchowice, powiat gliwicki, droga powiatowa Nr 2916 S km 6 + 494
Opis zakres przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotowy most został zalany w związku z silnymi nawałnicami jakie miały miejsce w dniach 30 i 31 lipca 2016 r. Uszkodzeniu uległa miedzy innymi płyta chodnikowa mostu.
2) Zakres zamówienia obejmuje wykonanie przeglądu w/w obiektu mostowego w zakres którego wchodzi ocenę stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu, ocenę jego estetyki oraz otoczenia, stwierdzenie wszystkich widocznych uszkodzeń obiektu i jego wyposażenia, stwierdzenie ewentualnej konieczności wykonania ekspertyzy stanu technicznego, opracowanie protokołu z kontroli podpisanego przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane wraz z załącznikiem danych z przeglądów.
3) W czasie kontroli stanu technicznego obiektu mostowego, oprócz oględzin, podstawowych badań i pomiarów należy wykonać dokumentację fotograficzną miejsc krytycznych zagrażających bezpieczeństwu użytkowników obiektu. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, które mogą spowodować zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia lub środowiska albo katastrofę budowlaną należy bezzwłocznie poinformować Zamawiającego i przekazać mu kopię protokołu kontroli celem podjęcia odpowiednich działań.
4) Dokumentem stwierdzającym przeprowadzenie przeglądu jest protokół kontroli obiektu,
5) Zamawiający w załączniku Nr 1 przedstawia Protokół z wykonanego w roku 2013 przeglądu okresowej kontroli pięcioletniej z przeglądu rozszerzonego
4. Wytyczne do wykonania przedmiotu zamówienia:
1) Protokoły okresowej kontroli pięcioletniej wraz z dokumentacją fotograficzną obiektu i uszkodzeń (wykonaną techniką cyfrową) oraz wykazy potrzeb do planu bieżącego utrzymania i remontów mają być opracowane za pomocą komputerowego edytora tekstów kompatybilnego z MS Word,
2) Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z:
a. ,,Instrukcją przeprowadzania przeglądów drogowych obiektów inżynierskich - załącznik do Zarządzenia nr 14 GDDKiA z dnia 7.07.2005 r.,
b. Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (tj. Dz. U. z 2000 r. nr 63 poz. 735 z późn. zm.)
c. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 16.02.2005 r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom (Dz. U. z 2005 r. Nr 67 poz. 582 z dnia 25.04.2005r.),
d. Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 290)
Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Sekretariat (pok. nr 14-15)
do dnia 31.08.2016 r. do godz. 12 00.
Termin składania:2016-08-31
Miejsce i termin realizacji:Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 30 listopada 2016 r.
Wymagania:Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.
UWAGA:
Oferta powinna być przesłana Zamawiającemu za pośrednictwem poczty, kuriera bądź złożona osobiście.
7. Opis sposobu przygotowywania ofert, forma składania dokumentów:
4.1 .Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4.2. Ofertę należy podpisać przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli dokumenty będą podpisane przez pełnomocnika firmy lub inną osobę upoważnioną, to do oferty należy dołączyć prawnie skuteczne pełnomocnictwo lub upoważnienie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
4.3.Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
4.4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej, konsorcjum, porozumienia zawartego między podmiotami). Wykonawcy
występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 4.5.W przypadku niedołączenia wszystkich wymaganych dokumentów, określonych w pkt 8, Zamawiający nie będzie wzywał do ich uzupełnienia i odrzuci ofertę jako nieprawidłowo złożoną. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia wyjaśnień.
8. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawca, którzy nie później niż na dzień składania ofert wykażą, że spełniają poniższe warunki:
1) okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał minimum 1 zlecenie przeglądu rozszerzonego drogowego obiektu inżynierskiego wraz z podaniem daty wykonania i podmiotu, na rzecz których usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana należycie.
2) dysponuje co najmniej 1 osobą, przewidzianą do wykonywania zamówienia tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności mostowej bez ograniczeń, oraz legitymującą się przynajmniej jednym przeprowadzonym przeglądem rozszerzonym drogowych obiektów inżynierskich
9. Informacja o dokumentach składających się na ofertę:
Wykonawca ma obowiązek przedłożenia w ofercie następujących dokumentów:
a. Formularz ofertowy - załącznik Nr 2
b. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę (y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie
c. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, doświadczenia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik Nr 3.
d. Wykaz doświadczenia zawodowego - załącznik Nr 4 wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość wykonania tych usług
10. Opis sposobu obliczenia ceny:
1. Ceną ofertową jest cena brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia i winna być podana na formularzu oferty w PLN cyfrowo i słownie.
2. Wykonawca może podać tylko jedną cenę. Oferty z cenami wariantowymi będą
odrzucone.
3. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny, względnie braku wiedzy na temat warunków realizacji zadania.
4. Zamawiający będzie poprawiał wyłącznie oczywiste pomyłki pisarskie oraz oczywiste
omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny niezwłocznie informując o tym wykonawców którzy złożyli oferty.
5. Cenę oferty należy ustalić na podstawie kalkulacji własnej biorąc pod uwagę przedmiot zamówienia.
Kryterium wyboru ofert:
Kryterium wyboru oferty stanowi najniższa cena brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania bez podania przyczyn.
Kontakt:Osobą uprawniona do kontaktowania się z oferentami i udzielania wyjaśnień jest: Paweł Karpa tel. (32) 234 06 96 wew. 17, e-mail: pkarpa@zdpgliwice.pl.
Źródło: Internet i własne