Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.
Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka ewidencyjna nr 287/2 od nieruchomości sąsiednich działek nr ew. 288, 286/1, 273 położonych w miejscowości Imbramowice, gmina Trzyciąż ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zamawiający zwraca się do Państwa z zapytaniem ofertowym o cenę realizacji następującego zamówienia:
Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości oznaczonych w ewidencji gruntów jako działka ewidencyjna nr 287/2 od nieruchomości sąsiednich 288, 286/ 1, 273 położonych w gminie Trzyciąż, obręb Imbramowice w trybie ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz Rozporządzenia Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej w sprawie rozgraniczenia nieruchomości.
W ramach zamówienia należy wykonać następujące czynności: -analiza stanu prawnego nieruchomości, -wyznaczenie terminu i przeprowadzenie czynności rozgraniczeniowych na gruncie, -sporządzenie stosownej dokumentacji geodezyjnej celem wydania decyzji administracyjnej.
Miejsce i termin składania ofert:
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: do dnia 18 stycznia 2019 r. w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 18 sekretariat, od godz. 7.30 do godz. 15.00.
Termin składania:
2019-01-18
Miejsce i termin realizacji:
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: w ciągu sześciu miesięcy od podpisania umowy.
Wymagania:
W przypadku, gdy możecie Państwo zrealizować w/w zamówienie prosimy o wypełnienie formularza oferty (załączonego do niniejszego zapytania ofertowego) i przesłania/dostarczenia go na adres Zamawiającego. Dla zachowania terminu prosimy o przesłanie formularza oferty drogą elektroniczną na adres: trzyciaz@ug.pl potwierdzone oryginalnym zgłoszeniem. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który zaoferuje najkorzystniejszą cenę realizacji przedmiotowego zamówienia. Zamawiający może również odstąpić od zawarcia umowy bez podania przyczyny. Wykonawca złoży oświadczenie o posiadanych stosownych uprawnieniach do realizacji zamówienia. Termin związania ofertą: 90 dni VI. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY: W ofercie proszę podać: - proponowaną cenę wykonania zadania, - termin wykonania, - NIP, - REGON, - adres firmy, - numer uprawnień zawodowych - nr konta bankowego Wraz z ofertą należy przedłożyć oświadczenie o zaakceptowaniu proponowanych warunków: 1. wynagrodzenie zawiera wszystkie elementy cenotwórcze i jest stałe, 2. za opóźnienie w wykonaniu umowy Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 0,5 % wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki, 3. jeżeli opóźnienie w wykonaniu umowy przekroczy 30 dni Zamawiający może odstąpić od umowy i żądać zapłaty kary umownej w wysokości 20 % wynagrodzenia.