Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.
Opis przedmiotu zamówienia: 1. W ramach "Programu bezpieczny Gorzów - modernizacje infrastruktury drogowej" - wykonanie wzorowych przejść dla pieszych w niżej wymienionych lokalizacjach: 1) ulica Dobra (przy Szkole Podstawowej Nr 12), 2) ulica Myśliborska (przy skrzyżowaniu z ul. Zygalskiego), 3) ulica Czereśniowa (przy Zespole Szkól Technicznych i Ogólnokształcących, 4) ulica Estkowskiego (przy AWF), 5) ulica Szarych Szeregów (na wysokości pętli tramwajowej i Przedszkola Miejskie Nr 22), 6) ulica Łokietka (przy barze "BARTOSZ"), 7) ulica 11 Listopada - jezdnia północna (przy Żelaznej), 8) ulica 11 Listopada - jezdnia północna (przy Olimpijskiej), 9) ulica Głowackiego (przy Przedszkolu Miejskim Nr 7), 10) ulica Fredry przy skrzyżowaniu Staszica od strony sklepu Intermarche). Projekt zmiany oznakowania poprzez wykonanie nowych znaków pionowych i poziomych na ww. przejściach dla pieszych ma na celu poprawę bezpieczeństwa dla pieszych poprzez zwiększenie widoczności oznakowywanego przejścia dla pieszych. 2. Wykonanie, utrzymanie i likwidacja tymczasowej organizacji ruchu należą do Wykonawcy. 3. Szczegółowy zakres robót i technologię wykonania przedmiotu umowy określają Szczegółowe Specyfikacje Techniczne, Projekt Organizacji ruchu, będące integralną częścią i załącznikiem do zapytania ofertowego. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie się wyjaśniające i uzupełniające w tym znaczeniu, iż w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niejasności lub wieloznaczności Wykonawca nie będzie mógł ograniczyć zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności.
Miejsce i termin składania ofert:
Oferty cenowe należy złożyć do dnia: 26.08.2016 r. do godz. 15.00 Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie zatytułowanej: "Oferta w zapytaniu cenowym WIR-III.2151.26.2016.HM na zadanie inwestycyjne pn.: "Program bezpieczny Gorzów -modernizacje infrastruktury drogowej" - wykonanie wzorcowych przejść dla pieszych"_
Termin składania:
2016-08-26
Wymagania:
4. Wymagania dotyczące standardu i jakości wykonanych prac, sposobu ich wykonania oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych prac określono we wzorze umowy i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. 5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie - zapis zawarty w projekcie umowy. 6. Termin związania Wykonawcy złożoną ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 7. Cenę oferty stanowi cena, wskazana przez Wykonawcę w formularzu oferty. 8. Wyszczególnienie robót zawiera Przedmiar robót. termin i sposób realizacji zamówienia: 1. Okres realizacji przedmiotu zamówienia: 50 dni od dnia podpisania umowy. Kryterium oceny ofert: 100% cena. Opis sposobu obliczenia ceny 1. Cenę ofertową wykonawca winien ustalić mając na uwadze zakres robót do wykonania wynikający z załączonej dokumentacji projektowej. Do złożonej oferty Wykonawca przedstawi dokument kalkulacyjny oferowanej ceny ryczałtowej. 2. Wszystkie biedy ujawnione w Dokumentacji projektowej (na rysunkach), w Szczegółowych Specyfikacjach Wykonawca powinien zgłosić pisemnie Zamawiającemu przed terminem składania ofert. Tam, gdzie na rysunkach w dokumentacji projektowej, w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydaną decyzją zezwalającą na realizację inwestycji drogowej oraz brakiem sprzeciwu do realizacji robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 3. Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia w tym również wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu. 4. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wykonawca winien wyliczyć cenę oferty brutto. 5. Jeżeli złożona zostanie oferta, której wybór prowadzić będzie do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6. Umowa będzie rozliczana metodą ryczałtową._ dodatkowe informacje: I. Opis sposobu przygotowania oferty 1. Wykonawca winien uważnie zapoznać się z treścią Zapytania ofertowego i wszystkich załączników do Zapytania ofertowego. 2. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego. 3. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 4. Każdy Wykonawca złoży ofertę w formie pisemnej. 5. Wykonawca złoży ofertę poprzez wypełnienie Formularza ofertowego oraz załączy Tabelę Scalonych Elementów Rozliczeniowych - załącznik do Formularza ofertowego. 6. Jeżeli Wykonawca zamierza korzystać przy realizacji robót z podwykonawców - wskaże w danej ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 7. Oferta wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami powinna być sporządzona czytelnie w języku polskim. 8. Formularz Oferty i wszystkie załączniki zostaną podpisane, przez osobę/osoby podpisującą ofertę. 9. Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty (np. z odpisu z rejestru handlowego). 10. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany winny być parafowane przez osobę/osoby/ podpisującą ofertę wraz z datą naniesienia zmiany. Nie dopuszcza się zmian i skreśleń w wartościach cenotwórczych oferty. Wszystkie formularze zawarte w niniejszym Zapytaniu ofertowym, a w szczególności Formularz ofertowy - Wykonawca wypełni ściśle według wskazówek zawartych w Zapytaniu ofertowym. II. Wykonawca złoży następujące dokumenty i oświadczenia w nw. kolejności: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. 2. Wypełnioną Tabelę Scalonych Elementów Rozliczeniowych stanowiącą załącznik do Formularza oferty wraz z dokumentem kalkulacyjnym oferowanej ceny ryczałtowej. 3. Upoważnienie dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. III. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy 1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, przed zawarciem umowy zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancji ubezpieczeniowych; 3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno być w szczególności zaopatrzone w klauzulę zobowiązującą gwaranta do dokonania zapłaty do wysokości sumy gwarancyjnej na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego - bezwarunkowo i bezzwłocznie. Ponadto gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa nie może wyłączać odpowiedzialności gwaranta z tytułu gwarancji w stosunku do jakiejkolwiek zmiany umowy objętej gwarancją lub zabezpieczać tylko zobowiązania zgodnie z treścią umowy z dnia wystawienia gwarancji, bez względu, na to, czy gwarant został zawiadomiony o zmianie umowy._ Zamawiający wymaga aby wzór gwarancji zabezpieczenia należytego wykonania umowy wniesionego w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej został przedłożony do akceptacji Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. W przypadku nie zaakceptowania przez Zamawiającego wzoru gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia nowej gwarancji lub wniesienia zabezpieczenia w innej formie przewidzianej najpóźniej w dniu podpisania umowy. W przypadku, gdy Wykonawca nie spełni wymogów w pkt 4 i pkt 5 Umowa nie zostanie zawarta, a Zamawiający będzie miał prawo do ponownego wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zawarcia umowy na realizację przedmiotu umowy bez podawania przyczyny. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego - Nr: 25 1020 5402 0000 0402 0325 6286 z dopiskiem "Zabezpieczenie należytego wykonania umowy (podać nazwę zadania)"._ istotne warunki przyszłej umowy: Zobowiązania Wykonawcy związane z umową 1. Warunki umowy zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik do Zapytania ofertowego. 2. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokument potwierdzający wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz kserokopię polisy OC poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. Wykonawca wskaże w ofercie część zamówienia, których realizację zamierza powierzyć podwykonawcom. 4. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany, w trakcie realizacji zamówienia publicznego na roboty budowlane, do przedłożenia Zamawiającemu projektu tej umowy, przy czym podwykonawca lub dalszy podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę Wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. 5. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany w umowie, jeżeli konieczność zmian wynika z okoliczności, których wystąpienia nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany są korzystne dla Zamawiającego._