Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 12394695 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg - Polska
Data dodania oferty:2016-08-22
Przedmiot ogłoszenia:wykonanie wzorowych przejść dla pieszych
Organizator:Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
Adres: ul. Myśliborska 34, 66-400 Gorzów Wielkopolski
Województwo / powiat: lubuskie, pow. Gorzów Wielkopolski
Państwo: Polska
Telefon / fax:95 7355 588
Opis:Opis przedmiotu zamówienia:
1. W ramach "Programu bezpieczny Gorzów - modernizacje infrastruktury drogowej" -
wykonanie wzorowych przejść dla pieszych w niżej wymienionych lokalizacjach:
1) ulica Dobra (przy Szkole Podstawowej Nr 12),
2) ulica Myśliborska (przy skrzyżowaniu z ul. Zygalskiego),
3) ulica Czereśniowa (przy Zespole Szkól Technicznych i Ogólnokształcących,
4) ulica Estkowskiego (przy AWF),
5) ulica Szarych Szeregów (na wysokości pętli tramwajowej i Przedszkola Miejskie Nr 22),
6) ulica Łokietka (przy barze "BARTOSZ"),
7) ulica 11 Listopada - jezdnia północna (przy Żelaznej),
8) ulica 11 Listopada - jezdnia północna (przy Olimpijskiej),
9) ulica Głowackiego (przy Przedszkolu Miejskim Nr 7),
10) ulica Fredry przy skrzyżowaniu Staszica od strony sklepu Intermarche).
Projekt zmiany oznakowania poprzez wykonanie nowych znaków pionowych i poziomych na ww. przejściach dla pieszych ma na celu poprawę bezpieczeństwa dla pieszych poprzez zwiększenie widoczności oznakowywanego przejścia dla pieszych.
2. Wykonanie, utrzymanie i likwidacja tymczasowej organizacji ruchu należą do Wykonawcy.
3. Szczegółowy zakres robót i technologię wykonania przedmiotu umowy określają Szczegółowe Specyfikacje Techniczne, Projekt Organizacji ruchu, będące integralną częścią i załącznikiem do zapytania ofertowego. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie się wyjaśniające i uzupełniające w tym znaczeniu, iż w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niejasności lub wieloznaczności Wykonawca nie będzie mógł ograniczyć zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności.
Miejsce i termin składania ofert: Oferty cenowe należy złożyć do dnia: 26.08.2016 r. do godz. 15.00
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie zatytułowanej: "Oferta w zapytaniu cenowym WIR-III.2151.26.2016.HM na zadanie inwestycyjne pn.: "Program bezpieczny Gorzów -modernizacje infrastruktury drogowej" - wykonanie wzorcowych przejść dla pieszych"_
Termin składania:2016-08-26
Wymagania:4. Wymagania dotyczące standardu i jakości wykonanych prac, sposobu ich wykonania oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych prac określono we wzorze umowy i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych.
5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie - zapis zawarty w projekcie umowy.
6. Termin związania Wykonawcy złożoną ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
7. Cenę oferty stanowi cena, wskazana przez Wykonawcę w formularzu oferty.
8. Wyszczególnienie robót zawiera Przedmiar robót.
termin i sposób realizacji zamówienia:
1. Okres realizacji przedmiotu zamówienia: 50 dni od dnia podpisania umowy.
Kryterium oceny ofert: 100% cena.
Opis sposobu obliczenia ceny
1. Cenę ofertową wykonawca winien ustalić mając na uwadze zakres robót do wykonania wynikający z załączonej dokumentacji projektowej. Do złożonej oferty Wykonawca przedstawi dokument kalkulacyjny oferowanej ceny ryczałtowej.
2. Wszystkie biedy ujawnione w Dokumentacji projektowej (na rysunkach), w Szczegółowych Specyfikacjach Wykonawca powinien zgłosić pisemnie Zamawiającemu przed terminem składania ofert.
Tam, gdzie na rysunkach w dokumentacji projektowej, w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3
ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydaną decyzją zezwalającą na realizację inwestycji drogowej oraz brakiem sprzeciwu do realizacji robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
3. Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia w tym również wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu.
4. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wykonawca winien wyliczyć cenę oferty brutto.
5. Jeżeli złożona zostanie oferta, której wybór prowadzić będzie do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6. Umowa będzie rozliczana metodą ryczałtową._
dodatkowe informacje:
I. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Wykonawca winien uważnie zapoznać się z treścią Zapytania ofertowego i wszystkich załączników do Zapytania ofertowego.
2. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
3. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4. Każdy Wykonawca złoży ofertę w formie pisemnej.
5. Wykonawca złoży ofertę poprzez wypełnienie Formularza ofertowego oraz załączy Tabelę Scalonych Elementów Rozliczeniowych - załącznik do Formularza ofertowego.
6. Jeżeli Wykonawca zamierza korzystać przy realizacji robót z podwykonawców - wskaże w danej ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
7. Oferta wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami powinna być sporządzona czytelnie w języku polskim.
8. Formularz Oferty i wszystkie załączniki zostaną podpisane, przez osobę/osoby podpisującą ofertę.
9. Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty (np. z odpisu z rejestru handlowego).
10. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany winny być parafowane przez osobę/osoby/ podpisującą ofertę wraz z datą naniesienia zmiany. Nie dopuszcza się zmian i skreśleń w wartościach cenotwórczych oferty. Wszystkie formularze zawarte w niniejszym Zapytaniu ofertowym, a w szczególności Formularz ofertowy - Wykonawca wypełni ściśle według wskazówek zawartych w Zapytaniu ofertowym.
II. Wykonawca złoży następujące dokumenty i oświadczenia w nw. kolejności:
1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
2. Wypełnioną Tabelę Scalonych Elementów Rozliczeniowych stanowiącą załącznik do Formularza oferty wraz z dokumentem kalkulacyjnym oferowanej ceny ryczałtowej.
3. Upoważnienie dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów.
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
5. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, przed zawarciem umowy zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancji ubezpieczeniowych;
3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno być w szczególności zaopatrzone w klauzulę zobowiązującą gwaranta do dokonania zapłaty do wysokości sumy gwarancyjnej na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego - bezwarunkowo i bezzwłocznie.
Ponadto gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa nie może wyłączać odpowiedzialności gwaranta z tytułu gwarancji w stosunku do jakiejkolwiek zmiany umowy objętej gwarancją lub zabezpieczać tylko zobowiązania zgodnie z treścią umowy z dnia wystawienia gwarancji, bez względu, na to, czy gwarant został zawiadomiony o zmianie umowy._
Zamawiający wymaga aby wzór gwarancji zabezpieczenia należytego wykonania umowy wniesionego w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej został przedłożony do akceptacji Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
W przypadku nie zaakceptowania przez Zamawiającego wzoru gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia nowej gwarancji lub wniesienia zabezpieczenia w innej formie przewidzianej najpóźniej w dniu podpisania umowy.
W przypadku, gdy Wykonawca nie spełni wymogów w pkt 4 i pkt 5 Umowa nie zostanie zawarta, a Zamawiający będzie miał prawo do ponownego wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zawarcia umowy na realizację przedmiotu umowy bez podawania przyczyny.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego - Nr: 25 1020 5402 0000 0402 0325 6286 z dopiskiem "Zabezpieczenie należytego wykonania umowy (podać nazwę zadania)"._
istotne warunki przyszłej umowy:
Zobowiązania Wykonawcy związane z umową
1. Warunki umowy zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik do Zapytania ofertowego.
2. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokument potwierdzający wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz kserokopię polisy OC poświadczonej za zgodność z oryginałem.
3. Wykonawca wskaże w ofercie część zamówienia, których realizację zamierza powierzyć podwykonawcom.
4. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany, w trakcie realizacji zamówienia publicznego na roboty budowlane, do przedłożenia Zamawiającemu projektu tej umowy, przy czym podwykonawca lub dalszy podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę Wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy.
5. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany w umowie, jeżeli konieczność zmian wynika z okoliczności, których wystąpienia nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany są korzystne dla Zamawiającego._
Kontakt:Sprawę prowadzi: Halina Michalska (tel. 95 7355 588)_
Numer dokumentu:WIR-III.2151.26.2016.
Źródło: Internet i własne