Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 130.000,00 zł, zapraszamy do złożenia oferty cenowej wykonania zamówienia obejmującego: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Pionki w roku 2022.
Prosimy o podanie ceny jednostkowej za 1 m2 oraz łącznej wartości robót zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej naprawa rakowin i drobnych nierówności przy wykorzystaniu emulsji ok. 50m2
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej - naprawa płytkich uszkodzeń do gł. 2 cm - ok. 50m2
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej naprawa uszkodzeń nawierzchni z naruszeniem podbudowy - ok. 100m2
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej masą z wymianą podbudowy gr. 20 cm - 0/63 masa 5 cm - ok. 100m2
Określone powyżej ilości poszczególnych rodzajów robót (pkt 1-4) mają charakter orientacyjny i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu stosownie do potrzeb zamawiającego.
Szczegółowy zakres zamówienia określają:
- Wzór umowy
stanowiące załączniki do niniejszego zapytania cenowego i udostępnione przez Zamawiającego
Miejsce i termin składania ofert:
7. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
- ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 17.10.2022, do godz. 15:00 w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Pionki Ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki w Kancelarii Urzędu osobiście lub pocztą na adres Zamawiającego
Termin składania:
2022-10-17
Miejsce i termin realizacji:
2. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia - sukcesywnie w miarę potrzeb nie dłużej niż do 15grudnia 2022r.
Wymagania:
4. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają niezbędne doświadczenie, wiedzę i uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Zawartość oferty.
Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
-ofertę Wykonawcy - zgodnie z załączonym wzorem oferty
6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
- cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto, oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania,
- Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć
na realizację zamówienia; 3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie
zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; 4) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem składania ofert , jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione;
Kontakt:
3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki tel. 48/612-91-46
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: